מוקדי שריפת חמץ (צילום: שלמה יהושע)
(צילום: שלמה יהושע)

עשרות מוקדים מאולתרים של שריפת חמץ בירושלים טרם פונו

יומיים לאחר שריפות החמץ - עשרות מוקדים מאולתרים בירושלים טרם פונו: "מדובר במוקדים פיראטיים שמהווים מפגעים סביבתיים"  

פורסם בתאריך: 21.4.19 16:54

היום, ראשון, יומיים לאחר סדר בדיקת וביעור החמץ, עשרות מוקדים מאולתרים של שריפת חמץ בירושלים, בעיקר בשכונות החרדיות בעיר, טרם פונו. יש לציין כי מדובר במוקדים מאולתרים של שריפת חמץ, שחלקם הוצבו באמצע הכביש, ללא היתר. לתושבים ששרפו חמץ הוצבו מוקדים מסודרים על ידי העירייה, אולם חלק מהתושבים בשכונות החרדיות בחר לשרוף חמץ באמצע הכביש, כמו למשל ברחוב הזית בשכונת מקור ברוך.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

"כתושב העיר זו אכזבה גדולה ממצב התחזוקה והניקיון", מציין תושב מקור ברוך, "מדובר במוקדי שריפת חמץ פיראטיים שמהווים מפגעים סביבתיים".


מוקדי שריפת חמץ (צילום: שלמה יהושע)

(צילום: שלמה יהושע)


"בשנים קודמות שרפו את החמץ ליד פח האשפה", מציין תושב נוסף במקור ברוך, "כמובן שהאשפה גלשה מעבר לפח. כל השכנים סבלו בחג מהריח שנשאר, כי גם האשפה עלתה באש. השנה החלטתי שלא עוד, עמדתי מהבוקר ועד אחר הצהריים – כל אחד שהגיע עם החמץ שלו, שלחתי אותו לשרוף את החמץ ליד הבית שלו. בסוף, חלק מהאנשים מצא להם מקומות אחרים של שריפת חמץ, ליד השכן שלי עשו ממש מדורה, זה מסוכן".

מוקדי שריפות חמץ (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)



שלמה יהושע, מנהל קבוצת הפייסבוק 'ירושלים בעיות פיתוח', מציין כי הגיעו אליו כמה דיווחים על שריפת חמץ במוקדים מאולתרים ללא היתר. "גם ברחוב הזית עשו מדורה באמצע הכביש", אומר יהושע, "והעירייה לא הפקיה לקחים משנים קודמות. ציפיתי לפחות מההרכב החדש של העירייה להפיק לקחים ולפזר מתקני שריפת חמץ בהתאם לצורך, אך בכל שנה זה חוזר על עצמו וכעונש מענישים את רוב האוכלוסייה שברובה היא חלשה".


מוקדי שריפות חמץ (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)


מהעירייה נמסר בתגובה: "אגף התברואה בעיריית ירושלים פיזר ערב החג ברחבי העיר כ-250 מכולות לשריפת חמץ. כבר החל משעות הצהריים צוותי אגף שפ"ע וכיבוי החלו לכבות המכולות. עד הערב פינה אגף התברואה את מרבית מהמכולות ושהיו פזורות בעיר ודאג לניקיון השטחים. השנה בשונה משנים קודמות פחת משמעותית שריפת החמץ הפיראטית בשל היערכות העירייה וההסברה שנעשתה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מה העירייה

    אשמה אם יש אנשים שמנהגים בבריונות ומבצעים דבר כזה באמצע הכביש או בצורה לא מסודרת ולא דואגים לניקוי אחרי הפסולת שהשאירו.אבל העקר הכיפה הגדולה השחורה על הראש,היא מכסה על כל התנהגות.
    לא ציפיתי להתנהגות אחרת מחרדים.ככה הם רגילים,

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר