שוטרי יחידת משטרת תנועה ארצית שלוחת ירושלים (צילום: דוברות המשטרה)
שוטרי יחידת משטרת תנועה ארצית שלוחת ירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

מרדפים אחרי נהגים שיכורים ופרועים בכבישים: אות הצטיינות ליחידת משטרת התנועה בירושלים

שוטרי היחידה זכו באות הצטיינות שנתית על עבודתם לתפיסת עברייני תנועה בכבישים; באחד המבצעים שנערכו בשנה שעברה דלקו שוטרי היחידה אחרי נהג פרוע ושיכור בדרך לירושלים, שהגיע למהירות של 136 קמ"ש, תוך שהוא מסכן נהגים אחרים בכביש. צפו

פורסם בתאריך: 29.4.19 18:48

יחידת משטרת תנועה ארצית – שלוחת ירושלים זכתה החודש באות הצטיינות שנתית על עבודתה לתפיסת עברייני תנועה בכבישים – שוטרי היחידה קיבלו את אות ההצטיינות לשנת 2018 בטקס שנערך לפני שבועיים במכללה הלאומית לשוטרים, במעמד השר לבטחון הפנים גלעד ארדן, מ"מ מפכ"ל המשטרה ניצב מוטי כהן, סגל הפיקוד הבכיר של משטרת ישראל, ובהשתתפות קצינים, מפקדי ונציגי היחידות המצטיינות ואורחים נוספים.


  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

באחד המבצעים שנערכו בשנה שעברה דלקו שוטרי היחידה הירושלמית אחרי נהג פרוע בדרך לירושלים, שהגיע למהירות של 136 קמ"ש, תוך שהוא מסכן נהגים אחרים בכביש. במסגרת פעילות היחידה, הבחינו השוטרים בכביש 1 במחלף שער הגיא למערב, רכב הנע במהירות של 136 קמ"ש בכביש בו המהירות היא 90 קמ"ש. שוטר היחידה סימן לנהג לעצור – אך זה המשיך בנסיעה פרועה ולא נשמע להוראות השוטר. בשלב זה החל שוטר היחידה במרדף אחרי הרכב ובמקביל הוזעקו כוחות נוספים מיחידת התנועה תוך ביצוע מחסומים בהמשך הדרך במטרה לעצור את הרכב.



"במהלך המרדף אחרי הרכב הנמלט המשיך הנהג בנסיעה מסוכנת תוך חציית צמתים באור אדום בכביש 44, נסיעה נגד כיוון התנועה ומעבר על שטח ההפרדה בזמן שהוא מסכן ממשית את משתמשי הדרך", מספרים במשטרת התנועה בירושלים, "לאחר מספר דקות ובסיוע מסוק של היחידה האווירית וניידות משטרה נוספות, הרכב נעצר לאחר שהנהג פוגע עם הרכב תוך כדי ניסיון ההימלטות בניידות משטרה (נזק בלבד) שביצעו מחסום בכביש 44 סמוך למחלף שמשון".


שוטרי יחידת משטרת תנועה ארצית שלוחת ירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


בבדיקה נמצא כי הנהג בן 29 תושב אזור הדרום, נוהג תחת השפעת אלכוהול בכמות 671 מ"ג לליטר אוויר נשוף. "זהו אחד מאירועים רבים בהם נתפסו על ידי היחידה עשרות דרושים ועבריינים", מציינים במשטרה, "פליליים, אמל"ח, גנבי רכב, רכוש גנוב, סמים ועוד. היחידה שומרת על כשירות מבצעית גבוהה. מדובר ביחידה ערכית, מגובשת ומוסרית, שבפעילותה מוסיפה כבוד גדול למשטרת ישראל בכלל ולאגף התנועה בפרט".



עוד נמסר מהמשטרה כי "בחזית המאבק המתמשך בקטל בכבישים, נמצאים שוטרי התנועה של משטרת ישראל, המבצעים מדי יום בכבישי ישראל פעילות אכיפה, מניעה, הסברה והכוונת התנועה, למען שלומם ובטחונם של כל משתמשי הדרך. בשנת 2018 חלה ירידה של כעשרה אחוזים בתאונות הדרכים וירידה ניכרת בכמות ההרוגים בכבישי ישראל. שוטרי אגף התנועה הפרוסים במרחב הבינעירוני, נעזרים באמצעים רבים בפעילות האכיפה, ופועלים ביצירתיות, בנחישות ובהתמדה במטרה להציל חיים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר