מחשב, האקר (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

מבהיל: נעצר חשוד, תושב העיר, שאיתר קטינות ברשתות החברתיות במטרה לפתות אותן למפגשים מיניים

המשטרה עצרה גבר כבן 28, תושב ירושלים, בחשד שאיתר קטינות במרחב הסייבר וביצע בהן עבירות שונות, בהן מעשה מגונה, ניסיון שידול לזנות וסחיטה באיומים

פורסם בתאריך: 29.4.19 10:10

תושב ירושלים כבן 28 נעצר אתמול, ראשון, בחשד שאיתר קטינות ברשתות החברתיות ושידל אותן למפגשים מיניים תמורת תשלום. החשוד יובא היום בפני בית המשפט השלום, והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

במשטרת ישראל מציינים כי מזה כשבועיים מנהלים חוקרי המשטרה חקירה סמויה בעקבות דיווח שהתקבל, נגד פעילותו של חשוד במרחב 'הסייבר', שעל פי החשד מאתר קטינות בפלטפורמות שונות ומשוחח עמן במטרה לבצע בהן עבירות מין. "חקירת המשטרה הביאה לאיתור זהותו של החשוד", נמסר מהמשטרה, "תושב ירושלים כבן 28, שעל פי החשד נוהג לאתר קטינות באתרים שונים וברשתות חברתיות ומשיג את קרבתן באמצעות שיחות והתכתבויות שונות, שבמהלכן אף הצליח, כך על פי החשד, לקבל מחלקן תמונות אינטימיות. עוד עלה החשד, כי החשוד הציע לחלק מהקטינות מפגשים מיניים עמו תמורת תשלום".



לאחר כשבועיים של חקירה סמויה, היא הפכה אתמול, ראשון, לגלויה עם פשיטה שביצעו החוקרים על ביתו של החשוד. במהלך חיפוש שערכו החוקרים, נתפסו חומרי מדיה שונים להמשך חקירה.

"החשוד נחקר במשטרה בחשד לעבירות ניסיון שידול לזנות, סחיטה באיומים, פרסום תצלום\סרט של אדם המתמקד במיניותו, מעשה מגונה באדם ועבירות נוספות", אומרים במשטרה. "היום הוא יובא בפני בית משפט השלום בירושלים, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו".

במשטרה מסכמים ואומרים: "משטרת ישראל משקיעה משאבים רבים, חוקרי משטרה וטכנולוגיה מהמתקדמות בעולם על מנת לאתר זהותם של אותם העבריינים 'המסתובבים' במרחב הסייבר ומבצעים עבירות מין בעיקר כנגד קטינים, להביא למעצרם ולהשאיר את המרשתת בטוחה לשימוש. אנו מזכירים להורים, לשוחח עם הילדים ובעיקר בני הנוער על הסכנות הטמונות בשיחה עם אדם זר הפונה אליהם, בייחוד אם השיח גולש לתכנים מיניים ואינטימיים, ויש מיד לדווח על כך למוקד 105 של משטרת ישראל או בתחנת המשטרה הקרובה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר