סניך ארומה בקניון הדר (צילום: שלומי הלר)
סניך ארומה בקניון הדר (צילום: שלומי הלר)

העצב והצער: בקניון הדר כואבים את מותו של "שלומי ארומה"

בעלי עסקים בקניון נפרדים משלומי אסייג ז"ל, הזכיין לשעבר של סניף ארומה, שנפטר שלשום אחרי מאבק במחלת הסרטן

פורסם בתאריך: 3.5.19 09:40

ההלם והתדהמה ממותו של איש העסקים שלומי אסייג, זכיין סניף ארומה בקניון הדר לשעבר, הורגש מאוד ביומיים בקרב בעלי החנויות בקניון הדר, שאסייג ז"ל היה שכן שלהם במשך שנים ארוכות.

אסייג, כפי שפורסם ב"כל העיר", נפטר בלילה שבין שני לשלישי לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. הוא השאיר אחריו אישה – שני, ו-2 ילדים – נבו בן ה-17 ונריה בן השנתיים. הלוויתו התקיימה ביום רביע בערב ביישוב מבוא בית"ר, שבו התגורר אסייג ז"ל בשנים האחרונות.



אסייג היה מהראשונים שרכשו זיכיון מרשת ארומה, והוא הפעיל את הסניף בקניון הדר במשך שנים רבות. לפני כשנה בערך, הוא מכר את הזיכיון, אך נותר מזוהה עם הסניף בקניון הדר והוא כונה בפי רבים "שלומי ארומה".


תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]


"קשה לי מאוד לדבר על שלומי בלשון עבר", אומר רחמים מזרחי, מבעלי סטקיית הג'ינג'י ואחד הסוחרים הוותיקים בקניון הדר, שממשיך ומספר ל"כל העיר" על ההיכרות עם אסייג ז"ל: "שלומי היה גבר שבגברים. הוא ידע לתת כבוד לכולם ולכן כולם אהבו אותו והחשיבו אותו לחבר שלהם. הפרידה ממנו היתה קשה. ביום רביעי בערב נסעתי להלוויה שלו במבוא בית"ר, היו שם מאות אנשים וכל הכניסה ליישוב היתה פקוקה בגלל אנשים שהגיעו לחלוק לו כבוד. זה רק מראה עד כמה אהבו אותו וכמה הוא יהיה חסר. כל מי שפנה אליו קיבל אוזן קשבת ועזרה בכל מה שביקש. ממש אדם יקר".



רחמים מציין כי "עברתי הרבה בחיים, נתקלתי בהרבה אנשים אבל אדם כמו שלומי קשה מאוד למצוא. כולם אהבו אותו בגלל הטוב שהיה בו. תמיד חיפש את הרכות, את הדברים הטובים, ידע לפתור מחלוקות בצורה נעימה, לא מתעמת ולא צועק. איש צנוע ויקר".


שלומי אסייג ז"ל (צילום: פרטי)

שלומי אסייג ז"ל (צילום: פרטי)


אסייג, שכונה בפי רבים ממכריו "שלומי ארומה", היה מהראשונים שרכשו זיכיון להפעלת סניף של רשת בתי הקפה. הוא הפעיל את הסניף בקניון הדר במשך שנים, עד שלפני כשנה הוא מכר אותו.

דרור פרטוק, שרכש את הזיכיון להפעלת סניף ארומה בקניון הדר, מספר על החברות עם אסייג ז"ל ומציין: "הוא בן אדם נדיר, אחד לדור. 1.9 מטרים של טוב לב. כולם אהבו אותו והתאהבו בו מהרכש הראשון. שיחה קצרה איתו והוא הצליח לנגוע בכולם. מאז שנודע דבר מותו, מגיעים המון לקוחות שהכירו אותו ופשוט בוכים. זו אבידה גדולה. הוא היה חבר אמת לכולם, מהמקום הכי טהור של החברות".


דרור פרטוק, הזכיין החדש של סניף ארומה בקניון הדר (צילום: שלומי הלר)


"מאות האנשים שהגיעו לחלוק לו כבוד רק מעידים על הבנאדם שהוא היה ועל כמה שאהבו אותו", ממשיך ואומר פרטוק. "אנשים בכו שם כמו ילדים, התקשו להיפרד. זה היה מאוד קשה. זו טרגדיה של ממש. הוא עבר תקופה לא קלה, אבל כל מי שהכיר אותו היה בטוח שזה קטן עליו, שהוא יעבור את זה, כי זה מה ששלומי שידר לכולם – שהוא ינצח את המחלה. כואב הלב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. נועם

    לא הכרתי את האיש למרות שהייתי לקוח קבוע. כמה פעמים בשבוע עוצר לשתות שם קפה. מאז שהוא לא שם ההפוך מגעיל. לא יודע למה אבל נשבע שזה ככה. מדבר על החצי שנה האחרונה בערך.

  2. ג.כ

    איש יקר ואהוב על כולם, איש חסד וצדקה, אבידה גדולה לירושלים כולה. בחור יפה, פיקח, חכם, ואיש משפחה, נגע באנשים רבים ברחבי הארץ . עצוב מאוד, תהי נשמתו צרורה בצרור החיים.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תקראו תהילים לעילוי נשמתו…ותלמדו ממעשיו הטובים…

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שלומי מי היה מאמי יש כאלו ילדים שגדלו על סרטים מציורים ויש כאלו ילדים שגדלו איתך כמה היינו מדברים צוחקים היית תמיד נותן טיפים טובים אפילו היית תמיד מחלק לעניים מזון או כוס קפה או שוקו בחורף איפה אתה עכשיו בין מלאכי מלאכים הם עכשיו משבחים אותך אתה חסר לכולם לא נשכח אותך אוהבים אותך כל מי שהכיר אותך

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר