(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

חשד לשוד קשיש בשועפאט: בן 80 נשדד בביתו והושאר כפות

לפי החשד היום, שני, בשעות הבוקר נכנסו חשודים לביתו של בן ה-80, כפתו אותו, שדדו את כספו ונמלטו תוך שהם משאירים אותו כפות. הקשיש אותר בביתו בשועפאט על ידי שכנים לאחר שלא ענה לטלפון הנייד

פורסם בתאריך: 6.5.19 21:06

חשד לשוד של קשיש בשכונת שועפאט בירושלים. משטרת ירושלים הוזעקה הערב, שני, לשועפאט בעקבות דיווח של תושבים על קשיש שנמצא כפות בביתו. השוטרים הגיעו למקום ומצאו את הקשיש בביתו תוך שידיו קשורות. החשד הראשוני הוא כי הוא נשדד והושאר כפות.

לפי החשד השוד התרחש הבוקר, שני. השודדים נכנסו לביתו של הקשיש, גנבו את כספו, הותירו אותו כפות ונמלטו. משטרת ירושלים פתחה בחקירה.



ממשטרת ירושלים נמסר הערב כי "בשעות הערב הוזעקו השוטרים לשכונת שועפט במזרח ים בעקבות דיווח על שוד שהתרחש באחד הבתים. על פי הדיווח, בשעות הבוקר נכנסו חשודים לביתו של קשיש כבן 80, כפתו אותו, שדדו את כספו ונמלטו תוך שמשאירים אותו כפות. בשעות הערב הוא אותר בביתו על ידי שכנים לאחר שלא ענה לטלפון הנייד".


ניידת משטרה

ניידת משטרה


"חוקרי המשטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירה תוך איסוף ראיות וממצאים", מציינים במשטרה.



בתוך כך, כפי שפורסם ב"כל העיר" לפני ארבעה חודשים – קשישה נשדדה בביתה שבשכונת סנהדריה. לפי החשד שני צעירים נכנסו לביתה של הקשישה, שדדו אותה ונמלטו מהמקום. החשודים התחזו ככל הנראה לטכנאים, דפקו בדלתה של הקשישה והצליחו להיכנס לביתה – שדדו כסף מזומן ותכשיטים מביתה, וכאמור, נמלטו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר