הצללה בפארק בארמון הנציב, עבודות לתיקון המדרכה ברחוב החלוץ בבית הכרם, ניקוי ליד המתנ"ס בגוננים (צילומים: פרטי, ראובן מילון, דוברות העירייה)
הצללה בפארק בארמון הנציב, עבודות לתיקון המדרכה ברחוב החלוץ בבית הכרם, ניקוי ליד המתנ"ס בגוננים (צילומים: פרטי, ראובן מילון, דוברות העירייה)

בעקבות הפניות למייל האדום של "כל העיר": שופצו מדרכות, הותקנו הצללות ופונו מפגעי אשפה

בעקבות פניות תושבים למייל האדום של "כל העיר" [email protected] - הבוקר החלה העירייה בשיפוץ מדרכות שבורות בבית הכרם, הותקנו הצללות בפארק שעשועים בארמון הנציב ופונו מפגעי אשפה בגוננים: "טוב לדעת שיש למי לפנות ולהפוך את ירושלים לטובה יותר" 

פורסם בתאריך: 15.5.19 15:26

בעקבות פניות ששלחו תושבים למייל האדום של "כל העיר" [email protected] וטופלו בשבועות האחרונים על ידי מערכת "כל העיר" – העירייה החלה לשפץ מדרכות בבית הכרם, הותקנו הצללות בפארק שעשועים בארמון הנציב ופונו מפגעי אשפה בגוננים. הנה חלק מהפניות שטופלו והתגובות החמות שהתקבלו מהתושבים.

בית הכרם: תושב השכונה, ראובן מילון, פנה בשבוע שעבר למייל האדום של "כל העיר" עם דיווח על מדרכות משובשות ושבורות ברחוב החלוץ. "מצב המדרכה גרוע ומסוכן להולכי הרגל", כותב מילון, "בייחוד למבוגרים ובעיקר בלילה. יש צורך דחוף לתקן לפני שיקרה אסון".

"כל העיר" פנה לגורמים המקצועיים בעיריית ירושלים בנושא. "עם קבלת הפנייה, ערכנו בירור עם הממונה על אחזקת כבישים ומדרכות, מר אלינור סילוק", נמסר מהעירייה, "שמסר לנו כי הנושא ייבדק על ידי גורמי המחלקה ויבוצע בהתאם לממצאי הבדיקה".

היום, רביעי, מדווח מילון למייל האדום של "כל העיר" כי העירייה החלה לעבוד ברחוב החלוץ לתיקון המדרכות. "לפעמים אולי יש מזל והבקשות נענות במהרה", כותב מילון ל"כל העיר", "בדוגמה הזו תיקון המדרכה ברחוב החלוץ, נעשה לטובת הציבור במהרה לאחר בקשתי. וגם תודה לכל העיר על הפרסום וההשתתפות במבצע היפה של העירייה החדשה".


  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

העבודות לתיקון המדרכות ברחוב החלוץ בבית הכרם (צילום: ראובן מילון)

הבוקר, העבודות לתיקון המדרכות ברחוב החלוץ בבית הכרם (צילום: ראובן מילון)


ארמון הנציב: לפני למעלה מחודש פנה תושב ארמון הנציב למייל האדום של "כל העיר" עם תלונה על היעדר הצללה בפארק השעשועים ברחוב גרשון אבנר. "אני פונה אליכם לאחר שפנינו למספר גורמים בעירייה על מנת להביא להתקנת הצילנים (שנמצאים במכבסה לטענתם למעלה מחצי שנה) אך כל פניותינו עלו בתוהו", כתב התושב. "המצב הוא שבימי שמש ואפילו לא החמים לא ניתן לצאת עם הילדים לפארק. נשמח מאוד אם תוכלו להביא לכך שהצילנים יותקנו בהקדם ועוד לפני ימי השמש החמים. אציין כי בכל שאר הפארקים בשכונה ומחוצה לה ראיתי שכבר הותקנו צילנים כפי שצריך. נודה לעזרתכם".

"כל העיר" פנה לעיריית ירושלים ומהבירור עלה כי ההצללה תחזור לאחר חג הפסח. "ההצללה נמצאת בתפירה. לאחר חג הפסח תתוקן חזרה בשטח", נמסר מהעירייה.

הבוקר, רביעי, הותקנה ההצללה בפארק השעשועים בשכונה. התושב דיווח למייל האדום של "כל העיר" על כך – "ראיתי הבוקר שהתקינו את ההצללות. אני מניח (ומקווה מאוד) שהתקינו בכל הגן ולא רק בחלקו. תודה מקרב לב על הסיוע", כותב התושב ומוסיף: "בלעדיכם כנראה שגם השנה זה לא היה מתבצע. טוב לדעת שיש למי לפנות ולהפוך את ירושלים בכלל ואת השכונות בפרט לטובה יותר".

 


הצללה בפארק בארמון הנציב (צילום: פרטי)

היום, ההצללה בפארק בארמון הנציב (צילום: פרטי)


הצללה בפארק בארמון הנציב (צילום: פרטי)

היום, ההצללה בפארק בארמון הנציב (צילום: פרטי)


כך זה היה לפני - הפארק בארמון הנציבללא הצללה (צילום: פרטי)

כך זה היה לפני – הפארק בארמון הנציב ללא הצללה (צילום: פרטי)



 

גוננים: תושב השכונה שלח בשבוע שעבר למייל האדום של "כל העיר" תלונה על הזנחה ומפגעי אשפה סביב המתנ"ס בשכונה. "בשכונת הקטמונים במתנ"ס קנגורו – רמפת העלייה לאנשים עם מוגבלויות ואנשים עם עגלת תינוק מלוכלכת, ונראה שהמקום מסביב לא נוקה הרבה זמן. לא יודע מי אחראי על המתנ"ס זה אבל חשוב לציין שהרבה אנשים עוברים שם".

"כל העיר" פנה לעירייה עם דיווח על המפגע. השבוע החלה העירייה בניקוי האזור. מהעירייה נמסר כי "עם קבלת הפנייה, עובדי אגף התברואה בנפת דרום ב' הגיעו למקום וראו כי האשפה האמורה נמצאת בשטחו הפרטי של המתנ"ס. עם זאת, בהנחייתו של מנהל אגף התברואה, מר גילי גורני, בוצע מבצע ניקיון יסודי לפנים משורת הדין בתיאום עם מנהל המתנ"ס".

 


עבודות הניקיון סמוך למתנ"ס בקטמונים (צילום: דוברות העירייה)


עבודות הניקיון סמוך למתנ"ס בקטמונים (צילום: דוברות העירייה)

עבודות הניקיון סמוך למתנ"ס בקטמונים (צילום: דוברות העירייה)


האשפה סמוך למתנ"ס קנגורו (צילום: פרטי)

לפני – האשפה סמוך למתנ"ס קנגורו (צילום: פרטי)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר