אישה מוכה (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

האלימות המזעזעת במוסדות החינוך: סגנית מנהלת בית ספר הותקפה על ידי הורה

אב, תושב ירושלים, חשוד כי תקף, היום, חמישי, בשעות הצהריים את סגנית מנהלת בית הספר בדרום ירושלים, שבו לומד בנו. הערב הוא נעצר על ידי המשטרה

פורסם בתאריך: 16.5.19 21:21

שוב מקרה אלימות מזעזעת בבית ספר בירושלים: אבא, תושב העיר, חשוד כי איים על סגנית מנהלת בית ספר בדרום ירושלים, ואז תקף אותה. לאחר מכן האב חשוד כי נמלט מהמקום. האירוע התרחש היום, חמישי, בשעות הצהריים. הערב, לפני שעה קלה, נעצר האב על ידי שוטרים.



"שוטרי משטרת ישראל עצרו, לפני זמן קצר, חשוד בתקיפת ואיומים כלפי סגנית מנהלת בית ספר בדרום ירושלים", נמסר ממשטרת ירושלים. "בשעות הצהריים, התקבל דיווח במשטרה על אדם שתקף ואיים על סגנית מנהלת בית הספר בו לומד בנו, בדרום ירושלים, ונמלט מהמקום".

במשטרה מציינים כי "מיד עם קבלת הדיווח במשטרה, פתחה המשטרה בסריקות נרחבות תוך ביצוע פעולות מתקדמות במטרה לאתר את החשוד באירוע התקיפה והאיומים. לפני זמן קצר בלשים שפעלו באזור דרום ירושלים איתרו ועצרו לחקירה את החשוד תושב ירושלים בשנות ה-30 בחשד למעורבות באירוע. חקירת המשטרה נמשכת".


ניידת משטרה

ניידת משטרה



אין זה המקרה הראשון שבו מותקף איש חינוך ירושלמי בתוך כותלי בית הספר. כפי שפורסם ב"כל העיר", לפני כשנה וחצי – מורה בבית הספר תל"י גילה הותקפה לפי החשד על ידי אחת האימהות. בבית הספר סיפרו ל"כל העיר" כי מדובר באירוע חמור, שבו אמא של תלמיד הגיעה לבית הספר, וככל הנראה סטרה למורה.

בהמשך לכך, כפי שפורסם ב"כל העיר", על רקע מקרי האלימות נגד אנשי מערכת החינוך ונגד עובדים סוציאליים – לראשונה תותקן בטלפונים הניידים של מנהלי ומנהלות בתי ספר ושל עו"סים אפליקציה עם לחצן מצוקה, משולב וידאו, שבו יוכלו לדווח ולהזעיק עזרה מכל מקרה בו ייתקלו באלימות או סכנה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר