מעשה מגונה (צילום אילוסטרציה: אורן זיו)
(צילום אילוסטרציה: אורן זיו)

מטלטל: צעיר מארמון הנציב חשוד באונס נערות בנות 15-12

צעיר בן 21 מארמון הנציב חשוד בביצוע עבירות מין חמורות, ביניהן אונס ומעשים ומגונים, בנערות בגילי 15-12, וזאת בעבור סמים מסוכנים שסיפק להן. מעצרו הוארך היום, שני, ובקרוב יוגש נגדו כתב אישום

פורסם בתאריך: 20.5.19 14:03

צעיר בן 21, תושב ארמון הנציב, חשוד בביצוע עבירות מין חמורות, ביניהן אונס ומעשים מגונים, בנערות בגילי 15-12. מדובר בפרשה מזעזעת במסגרתה על פי החשד הצעיר נהג ליצור קשרים אינטימיים ואישיים בשנתיים האחרונות עם הנערות בגילים אלו, ולאחר שהשיג את קרבתן הוא סיפק להן סמים בעבור עבירות מין חמורות. הצעיר חשוד כי אנס את הצעירות וביצע בהן מעשים מגונים. עד כה הצליחו חוקרי המשטרה לגבות עדויות מחמש נערות.



החשוד נעצר על ידי המשטרה בתום חקירה סמויה ב-1.5.19, ומאז הוארך מעצרו. בית משפט השלום בירושלים החליט היום, שני, להאריך את מעצרו עד ליום 24.5.19. כמו כן הוגשה נגדו הצהרת תובע ובקרוב יוגש נגדו כתב אישום.


אילוסטרציה מעצר (צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)

(צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)


"בעקבות מידע שהגיע לידי משטרת ישראל, פתחו חוקרי המשטרה בחקירה שעניינה חשד לביצוע עבירות מין חמורות בקטינות והדחתן לשימוש בסמים מסוכנים בתמורה לכך", מציינים היום במשטרת ירושלים. חקירת המשטרה הסמויה, חשפה את זהותו של צעיר כבן 21, תושב שכונת ארמון הנציב בירושלים, שעל פי החשד במהלך השנתיים האחרונות נהג ליצור קשרים אישיים ואינטימיים עם קטינות בגילי 15-12, ולאחר שהשיג את קרבתן, הציע וסיפק להן על פי החשד סמים מסוכנים בעבור עבירות מין חמורות, שכללו אונס ומעשים מגונים שביצע בהן".

במשטרה מספרים כי "עם התקדמות החקירה, הצליחו חוקרי המשטרה להגיע עד כה לזהותן של 5 קטינות שמסרו עדותן במשטרה באשר לעבירות שביצע בהן החשוד והסמים שעל פי החשד סיפק להן".


בית משפט השלום בירושלים (צילום: תומר אפלבאום)

בית משפט השלום בירושלים (צילום: תומר אפלבאום)


"מדובר בתיק חקירה מורכב", נמסר ממשטרת ירושלים, "שהחל במידע שהגיע לידי חוקרי המשטרה, ובמהרה הבשיל לכדי חקירה פעילה וסמויה שחשפה הן את זהותו של החשוד בביצוע העבירות החמורות נגד קטינות, והן את זהותן של הקטינות, וזאת במטרה לגבות את עדויותיהן, אך לא פחות חשוב מכך, להעניק להן את תשומת הלב והסיוע לו הן נדרשות לאחר העבירות החמורות אותן חוו על ידי החשוד".



בתוך כך, בשבוע שעבר דווח ב"כל העיר" על צעיר בן 20 שנעצר בחשד לביצוע עבירות מין במספר ילדות קטנות, מתחת לגיל 10, בשכונת סנהדריה והאזור. במקרה אחר שפורסם לפני חודש, צעיר חרדי הסתנן  לבית ספר יסודי במרכז העיר ירושלים, בעת שתלמידים שהו בחצר וביצע מעשים מגונים בתלמידים בגילאי 7-6 ונמלט מהמקום.  בנוסף, לפני כחודשיים חשוד עקב אחרי ילדה בת 6 בשכונה בדרום מערב העיר, תפס אותה והוביל אותה לבניין – ואז ביצע בה מעשים מגונים. כפי שפורסם ב"כל העיר" מדובר בחשוד אסף אביטל, שמוכר למשטרה והורשע בעבר בעבירות מין בקטינים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. שכנה

    לא להיות נאיבים לכל פירסום ישנה מורכבות ואמיתות אחרות להאשמות כלפי הבחור בן 20 מארמון הנציב שניסחט באיומים על ידי הבנות שדרו מימנו את החומר הרפואי שלו ואימו שאם לא יספק להן אז יתלוננו במשטרה
    זה הדור של בנות מופקרות ומסוכנות שמסוגלות ברשעות זימה וזדון להפיל כל אחד

  2. דניאלה אמא לבחור שעבר חוויה מזעזעת לשוא

    בהחלט צודקת, צריך לבדוק טוב טוב לפני שמאשימים, היום זה הפך לנורא מכל, כל אחת שלא מרוצה מתלוננת, ולא פעם נמצא כי התלונה לא אמינה וחבל, בבקשה אל תשפטו אף אחד עד שלא תתברר האמת

  3. 0202

    לגבי הבחור מארמון הנציב הוא סימם את אותן נערות וכשאותן בנות לא היו בשליטה הוא החליט לנצל את הרגע לצרכים האישיים שלו אני לא מאמינה שהיום אנחנו מאשימים קורבן אונס במקום האנס וכל מי שדובר שהבנות אשמות בוודאות מגן על הבחור וגם האמא של החשוד שיתפה פעולה בנושא היא ידעה שהוא מביא קטינות הביתה ולא עשתה דבר היא ידעה שהוא מסמם אותן היא נכנסה לחדר וראתה אותו מעשן איתן ואיך אני יודעת? אני אחת מהבנות שנאנסה ובת זוגו לשעבר שלמעשה היא בת 17 מגנה עליו והייתה גוררת את אחותה בת ה13 אליו

  4. דניאלה

    זה שהבן שלך עבר תלונת שווא זה לא אומר שכל תלונה היא תלונת שווא אז חאלס

  5. ירושלמית

    רוב מוחלט של הנשים לא יעברו מרצון חווית חקירה במשטרה והעדה בבית משפט כך שרוב המקרים יש להאמין למתלוננת.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר