עומסים כבדים - צומת דרך משה ברעם-דרך בית לחם, הבוקר
עומסים כבדים - צומת דרך משה ברעם-דרך בית לחם, הבוקר

עבודות הכביש בצומת דרך בית לחם: תלפיות מתפוצצת מפקקים הבוקר

הכניסה התחתונה לרחוב האומן פקוקה באופן חריג, בכניסה העליונה העומס כמעט בלתי נסבל. עומסים כבדים גם ברחוב אשר וינר ובדרך חברון. איך אומרים, בהצלחה

פורסם בתאריך: 21.5.19 09:51

אזור התעשייה תלפיות מתופצץ הבוקר, שלישי (21.5) מפקקים ועומסי תנועה כבדים מכל הכיוונים. הסיבה, כידוע, היא העבודות שמתבצעות בצומת דרך בית לחם-דרך משה ברעם, מה שמוביל לעומסי תנועה חריגים בכל הכניסות לתלפיות משכונות דרום העיר.



הצירים המובילים לאזור התעשייה תלפיות עמוסים הבוקר, שלישי (21.5) ומכל הכיוונים. בכניסה התחתונה לרחוב האומן הפקק ארוך בהרבה מהרגיל ומגיע עד לרחוב יוסי בן יועזר. גם רחוב יעקב פת עמוס מאוד, כשגם הכניסה אליו מרחוב דב יוסף ומכיוון צומת פת עמוסה באופן חריג.

פקוק – דרך משה ברעם-דרך חברון, הבוקר

הפקקים והעומסים, חשוב לציין, נמשכים גם על ציר דרך חברון, כשבכל הפניות לאזור התעשייה תלפיות ואף לשכונת בקעה נרשמים עומסי תנועה. העומסים הכבדים מובילים לחוסר סבלנות בולט מצד הנהגים. צפירות נשמעות באופן תדיר, רכבים חותכים זה את זה וגונבים רמזורים ומובילים לעוד ועוד עצבים.



כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", ביום ראשון האחרון (19.5), החלו עבודות הנדסאיות מורכבות בפרויקט הקמת מנהרת אשר וינר. במסגרת העבודות הושבתה מערכת הרמזורים בצומת דרך ברעם-דרך בית לחם. כמו כן לא יתאפשר מעבר כלי רכב בין דרך בית לחם (צפון) לרחוב ברעם בשני הכיוונים וברחוב בית לחם (דרום) – התנועה תתאפשר בנתיב נסיעה אחד בלבד.

עומס כבד – דרך משה ברעם, הבוקר

בעיריית ירושלים ובחברת מוריה, שאמונה על ביצוע העבודות, נערכו מבעוד מועד לעומסי התנועה החריגים. שילוט בולט הוצב לאורך הצירים, עשרה פקחים מוצבים על ציר דרך ברעם כדי לווסת את התנועה ובנוסף חולקו אלפי פלאיירים לתושבים שמסבירים על העבודות. למרות זאת, הבוקר נראה כי למרות הניסיון למנוע את הפקקים ואת עומסי התנועה – הצלחה ממשית אין.

עמידה ממושכת – דרך משה ברעם, הבוקר

דייר בדרך בית לחם מתאר בשיחה עם "כל העיר" את המתרחש: "יהיו לנו שבועיים וחצי של סיוט. עדיין לא ברור איך נוכל בכלל לצאת ולהיכנס לרחוב שלנו. לכיוון אחד הכביש יהיה חסום ובכיוון השני הרמזורים בצומת לא יעבדו – פשוט בלתי נתפס. אנחנו למעשה יכולים לצאת מהבית רק לכיוון תלפיות, הבעיה היא שבכל שעה ביום כמעט הצירים בתלפיות עמוסים. זה מרגיש כמו עוצר".

פקוק גם רחוב אשר וינר

העבודות מבוצעות ברחובות האומן, משה ברעם ודרך בית לחם. הן יימשכו עד ל-6.6, כשעד אז, כך לפי הערכות המשטרה והעירייה, צפויים להיות עומסי תנועה חריגים בכל האזור. על כן, מבקשת המשטרה מהנהגים לנסוע ככל האפשר בדרכים חלופיות.

(באדיבות צוות תוכנית אב לתחבורה)

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר