אמבולנס של מד"א בי-ם (צילום: תומר נויברג-ג'ני)
אמבולנס של מד"א בי-ם (צילום: תומר נויברג-ג'ני)

מחריד ושובר לב: האבא דרס למוות את בנו התינוק

התינוק מצור באהר שפונה לשערי צדק במצב אנוש הלך לעולמו לפני כשעה קלה. ל"כל העיר" נודע כי מדובר בתאונה אכזרית ומחרידה בה הנהג הדורס הוא אביו

פורסם בתאריך: 26.5.19 15:26

עדכון אחרון: 26.5.19 16:15

התאונה האכזרית ושוברת הלב: ל"כל העיר" נודע כי באופן מחריד הנהג הדורס בתאונה בצור באהר שאירעה הבוקר הוא אביו של התינוק בן השנתיים. התינוק, שכאמור, הובהל לבית החולים שערי צדק מוקדם יותר הבוקר במצב אנוש מת לפני שעה קלה מפצעיו.

***

כפי שפורסם מוקדם יותר ב"כל העיר", התינוק הובא למרפאה בשכונת צור באהר, כשהוא ללא דופק, משם הוא הובהל לבית החולים שערי צדק במצב אנוש. הצוותים הרפואיים בשערי צדק ניסו להציל את חייו אולם נאלצו לקבוע את מותו.

חוקרי משטרת ירושלים פתחו בחקירה ממנה עולה החשד כי הפעוט ככל הנראה נפגע מהרכב בו נהג אביו סמוך לביתם בצו באהר.

במד"א מציינים כי "בשעה 14:26 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על תינוק שהובא למרפאה בירושלים עם חבלת ראש, כשהוא ללא דופק וללא נשימה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שערי צדק פעוט כבן שנתיים במצב אנוש, תוך כדי פעולות החייאה".



חובש בכיר במד"א, אוריאל לביא, תיאר: "כשהגענו למקום ראינו פעוט כבן שנתיים כשהוא מחוסר הכרה, לדברי בני המשפחה, לאחר שנפגע מרכב. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים, תוך המשך ביצוע פעולות החייאה".



למרפאה בצור באהר הגיעו גם חובשים של איחוד הצלה. החובשים מדווחים כי "הפעוט פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים שערי צדק כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. לדברי עוברי אורח הוא נפגע מרכב והובא לקבלת טיפול רפואי בקופת החולים".

ממשטרת ירושלים נמסר כי "חוקרי משטרת ישראל פתחו בשעה האחרונה בחקירה בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה אודות פעוט כבן שנתיים שהגיע לבית החולים שערי צדק בירושלים יחד עם אביו, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. מחקירה ראשונית, עולה החשד כי הפעוט ככל הנראה נפגע מהרכב בו נהג על פי החשד אביו סמוך לביתם שבמזרח ירושלים".


המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: שערי צדק)

המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: שערי צדק)


בתוך כך, הבוקר, ראשון, משטרת ירושלים עדיין לא הצליחה לאתר את נהג הרכב, שפגע אמש, מוצ"ש, ברוכב אופנוע בכביש דרך חברון בירושלים ונמלט מהזירה. כתוצאה מהתאונה, נהג האופנוע עלה על המדרכה ופגע בשני הולכי רגל, ילדה בת 8 וגבר כבן 50, שנפצעו באורח בינוני-קל.

כפי שפורסם ב"כל העיר" לפי חשד המשטרה התאונה אמש כללה התנגשות בין הרכב לבין האופנוע, שבעקבותיה ככל הנראה רוכב האופנוע פגע בשני הולכי הרגל, שעמדו על המדרכה. הילדה פונתה על ידי כוחות ההצלה במצב בינוני והגבר פונה במצב קל לבית החולים שערי צדק. גם רוכב האופנוע פונה במצב קל על ידי כוחות מד"א לשערי צדק. נהג הרכב עזב את המקום, כוחות משטרה פתחו בסריקות אחריו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אלה חדשות שגרתיות ולא מבהילות. חוץ מזה, צריך להתנתק מ-23 שכונות ערביות ובהן 350 אלף ערבים. השכונות האלה אינן "ירושלים".

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר