דרך חברון, ניידת משטרה (צילומים: אורן בן-חקון, דוברות המשטרה)
דרך חברון, ניידת משטרה (צילומים: אורן בן-חקון, דוברות המשטרה)

תאונת הפגע וברח אמש בדרך חברון: נהג הרכב הפוגע עדיין לא נתפס

משטרת ירושלים עדיין לא תפסה את נהג הרכב שפגע אמש, מוצ"ש, ברוכב אופנוע בכביש דרך חברון ועזב את הזירה; בעקבות התאונה רוכב האופנוע עלה על המדרכה ופגע בשני הולכי רגל

פורסם בתאריך: 26.5.19 11:47

הבוקר, ראשון, משטרת ירושלים עדיין לא הצליחה לאתר את נהג הרכב, שפגע אמש, מוצ"ש, ברוכב אופנוע בכביש דרך חברון בירושלים ונמלט מהזירה. כתוצאה מהתאונה, נהג האופנוע עלה על המדרכה ופגע בשני הולכי רגל, ילדה בת 8 וגבר כבן 50, שנפצעו באורח בינוני-קל.

לפי חשד המשטרה התאונה אמש כללה התנגשות בין הרכב לבין האופנוע, שבעקבותיה ככל הנראה רוכב האופנוע פגע בשני הולכי הרגל, שעמדו על המדרכה. הילדה פונתה על ידי כוחות ההצלה במצב בינוני והגבר פונה במצב קל לבית החולים שערי צדק. גם רוכב האופנוע פונה במצב קל על ידי כוחות מד"א לשערי צדק. נהג הרכב עזב את המקום, כוחות משטרה פתחו בסריקות אחריו.



"בשעה 17:46 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על שני הולכי רגל שנפגעו מאופנוע בדרך חברון בירושלים" נמסר ממד"א ירושלים. "חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שערי צדק שלושה פצועים, בהם שני הולכי רגל – ילדה כבת 8 במצב בינוני עם חבלות בפלג גופה העליון וגבר כבן 50 במצב קל, ואת רוכב האופנוע, כבן 27, במצב קל עם חבלות בגפיים".


אמבולנס של מד"א בי-ם (צילום: תומר נויברג-ג'ני)

אמבולנס של מד"א בי-ם (צילום: תומר נויברג-ג'ני)


לאחר התאונה משטרת ירושלים פתחה בסריקות אחר נהג הרכב שהיה מעורב בתאונה. "על פי החשד נהג הרכב שהיה מעורב בתאונה עזב את המקום עם רכבו", נמסר ממשטרת ירושלים. "כוחות משטרת ישראל פתחו בחקירה ובסריקות נרחבות לאיתור הנהג והרכב הפוגע".


רחוב דרך חברון (צילום: אורן בן-חקון)

רחוב דרך חברון (צילום: אורן בן-חקון)


רחוב דרך חברון הינו אחד מהכבישים המסוכנים ביותר בארץ, ונחשב ל"ציר אדום"-  רחובות שבהם נפגעים הכי הרבה בני אדם בתאונות דרכים. כפי שפורסם ב"כל העיר", דרך חברון וכביש גולדה מאיר בירושלים הם שני הרחובות המדממים ביותר. מנתוני אור ירוק עולה כי בירושלים דרך חברון הינו הכביש המסוכן ביותר, 114 בני אדם נפגעו בציר בתקופה של שנים (2016-2014).

התאונה הקטלנית האחרונה שהתרחשה בכביש האדום גולדה מאיר היתה ביום הראשון של חול המועד פסח – אז נפגע באורח אנוש ילד בן ה-11, בנימין בייגלאייזן, לאחר שחצה במעבר חציה בכביש יחד עם אחיו. לפי החשד, ברכב הדורס נהג נתנאל סנדרוסי, שנעצר רק כעבור שבוע ממועד התאונה לאחר שהסגיר את עצמו למשטרה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר