גלידרייה חדשה בפריז (צילום: שרון היינריך)
(צילום: שרון היינריך)

תחזית מזג האוויר בירושלים בסוף השבוע

הקיץ כבר כאן: חם ביום ורוח ירושלמית קרירה ונעימה בלילה. תחזית ירושמיים המלאה לסוף השבוע

פורסם בתאריך: 19.6.19 12:05

ביום שישי הקרוב, 21.6.19, תיכנס רשמית לתוקפה העונה האהובה על רובינו – הקיץ, הידועה בשמה כעונת הרחצה או כעונת ההזעה (בפי חובבי החורף), המסמלת את בואו של החופש הגדול וחופשת הקיץ הארוכה.



סוף השבוע יחל עם עלייה קלה בטמפרטורות – יהיה חם יותר, אך עדיין פחות מ-30 מעלות כמו לאורך כל השבוע, זאת למרות בוא הקיץ.

לדברי בועז נחמיה, מייסד ומנהל אתר 'ירושמיים – עדכוני מזג אוויר בזמן אמת', "בסוף השבוע יהיה חם, אבל לא חם מהרגיל. הטמפרטורות ינועו פחות מ-30 מעלות. עדיין יהיה מזג אוויר נוח וחם, אידיאלי לטיולים".

נחמיה מוסיף כי "הלילות יהיו קצת קרים, לא יהיה חם מדי בשעות הערב, מרגישים כבר רוח קרירה בשעות אחר הצהריים, הטמפרטורות ינועו בשעות היום בין 30-28 מעלות, ובשעות הערב בין 22-20 מעלות".

לפי אתר 'ירושמיים' היום הכי חם בסוף השבוע יהיה ביום שישי, היום הארוך בשנה עם הכי הרבה שעות אור, כאשר בשעות היום הטמפרטורות יהיו כ-30 מעלות. קיץ מרענן ובטוח לכולם.



תחזית ירושמיים לסוף השבוע בירושלים:

יום רביעי, 19.6: יבש עד אחר הצהריים, עומס חום בעיקר קל ביום, קריר בערב. הטמפרטורות הצפויות: 28 מעלות ביום, 20 מעלות בלילה.

יום חמישי,20.6: יבש עד אחר הצהריים, עומס חום קל-בינוני, חמים בערב. הטמפרטורות הצפויות: 29 מעלות ביום, 22 מעלות בלילה.

יום שישי, 21.6: יבש עד אחר הצהריים, עומס חום קל-בינוני, קריר בערב. הטמפרטורות הצפויות: 30 מעלות ביום, 21 בלילה.

יום שבת, 22.6: ירידה בחום, עלייה בלחות, עומס חום קל-בינוני, קריר בערב. הטמפרטורות הצפויות: 28 מעלות ביום, 21 מעלות בלילה.

 



** בקטנה: חם לכם? זה עוד כלום לעומת מה שהיה בדיוק לפני 77 שנים: ב-22.6.1942, נמדדה הטמפרטורה הגבוהה ביותר ביבשת אסיה, וזה קרה ממש כאן בישראל – בקיבוץ טירת צבי בעמק בית שאן. הטמפרטורות הגיעו באותו יום ל-54.3 מעלות צלזיוס.

כמו כן, לפני 33 שנים, ב-22.6.1986, הכדורגלן הארגנטינאי דייגו מראדונה כבש את שער "יד האלוהים" מול אנגליה ברבע גמר גביע העולם במקסיקו. באותו משחק סנסציוני – שש דקות לאחר תחילת המחצית השנייה, בעוד התוצאה עומדת על 0:0, מראדונה רץ לתוך רחבת השער והתרומם לנגיחה, אך לבסוף הוא הדף את הכדור באגרוף יד שמאל. אותו כדור נכנס לשער של האנגלים, והשופט קיבל את השער, למרות מחאתם של האנגלים. המשחק הסתיים בתוצאה 2:1 לטובת ארגנטינה. מראדונה התראיין לאחר המשחק וטען כי הכדור נכנס לשער "קצת על ידי יד אלוהים, וקצת על ידי הראש של מראדונה", וזאת למרות שהצילומים לאחר המשחק הוכיחו כי מראדונה נגע בכדור בידו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר