גן המשחקים ברחוב חיים תורן בפסגת זאב (צילום: שושנה אברהמי)
גן המשחקים ברחוב חיים תורן בפסגת זאב (צילום: שושנה אברהמי)

תושבים בפסגת זאב זועמים על העירייה: גני המשחקים ללא הצללה וסובלים מהזנחה

לטענת התושבים, גני המשחקים ברחובות חיים תורן וראובן ארזי ללא הצללה ועל כן הם לא מותאמים לימי הקיץ הלוהטים. עוד הם טוענים: "החול מלוכלך, מלא בצואת בעלי חיים"

פורסם בתאריך: 2.7.19 10:11

חופשת הקיץ החלה ביום ראשון האחרון, אך הורים לילדים ברחובות חיים תורן וראובן ארזי בפסגת זאב מתלוננים כי גני המשחקים בשכונה לא מותאמים לימים החמים וכי הם מוזנחים ולא מתוחזקים כראוי.

לטענת התושבים, בשני הגנים אין הצללה, ולפיכך כמעט בלתי אפשר לשחק בגנים ימי הקיץ. בנוסף הם טוענים כי המתקנים בגני המשחקים דלים ולא בטיחותיים. כמו כן, לטענת ההורים, ארגז החול בגנים מלוכלך ומלא בצואת בעלי חיים.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

"בהרבה גנים ברחבי ירושלים וגם בפסגה החליפו את ארגזי החול ברצפת ספוג עדכנית, אבל בגנים בחיים תורן וראובן ארזי לא", מדגישה בשיחה עם "כל העיר" שושנה אברהמי, שמתגוררת באזור. לטענת אברהמי, "בשני הגנים הללו אין הצללה, ובימים האלה של הקיץ חם שם מאוד ואי אפשר לבקר בהם. חשוב לציין ששני הרחובות, חיים תורן וראובן ארזי, מאוכלסים על ידי משפחות צעירות עם ילדים, אך הגנים שנמצאים כאן לא משרתים את האוכלוסייה כי אי אפשר לבקר בהם בגלל הלכלוך והמחסור בהצללה. בנוסף יש שם מעט מתקנים שהם לא בטיחותיים בכלל".


גן המשחקים ברחוב חיים תורן בפסגת זאב (צילום: פרטי)

גן המשחקים ברחוב חיים תורן בפסגת זאב (צילום: פרטי)



לדברי אברהמי גנים רבים בשכונה שודרגו ושופצו לכבוד הקיץ, אך שני הגנים בסמוך לביתה לא. "אנחנו בסך הכל מבקשים שישדרגו את הגנים הללו כדי שנוכל ליהנות מהם", מוסיפה אברהמי. "יש כאן הרבה ילדים שלא משחקים שם בגלל התחזוק של הגנים והעובדה שהם פשוט לא מזמינים ומהנים. חבל".



מהעירייה נמסר בתגובה: "עיריית ירושלים מבצעת שדרוג גני המשחק בכל רחבי העיר, זאת בהתאם לתוכנית עבודה שנתית, המתואמת עם המינהלים הקהילתיים. במסגרת זו, שודרגו במהלך שלושת החודשים האחרונים, שמונה גני שעשועים בפסגת זאב כולל החלפת מתקנים, החלפת משטח גומי והצללות. בנוסף, הותקנו 10 הצללות חדשות בגנים נוספים. כלל הגנים בשכונה מתוחזקים באופן שוטף ומנוקים מדי יום עד השעה 11 בבוקר. בשנה האחרונה, נחנך בשכונה פארק רובעי גדול מאוד הכולל מרחבי שהייה נעימים, בריכה אקולוגית, מדשאות ומתקני משחק לטובת כלל ילדי השכונה. מדי שנה, בחירת הגנים המיועדים לשדרוג נעשית בשיתוף המינהל הקהילתי ולפי הצרכים העולים מהשטח וסדרי עדיפויות. אנו מזמינים את תושבי השכונה לפנות אל המינהל הקהילתי ולהציע גנים לשדרוג על מנת שאלו יוכנסו לתכניות העבודה העירוניות".


גן המשחקים ברחוב ראובן ארזי בפסגת זאב (צילום: פרטי)

גן המשחקים ברחוב ראובן ארזי בפסגת זאב (צילום: פרטי)


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. עמוס כהן

    לדעתי שיפסיקו תושבי הפסגה להתבכיין. הפסגה היא אחד השכונות היפות המטופלות כולל גני השעשועים …
    גם רומה לא נבנתה ביום אחד.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בפסגת זאב מזרח יש הרבה גנים מפוארים בפסגת זאב מרכז יש מעט מאד השקעה בגנים בחידוש גנים וזה מצער אני חושב שצריך לפעול במרכז צריך להתחיל להשקיעה

  3. עג

    כל גני המשחקים המושקעים בעיר הם יוזמה פרטית של משקיע חרדי שבנה אותם בעצמו. העיריה לא השקיעה דבר ולא מעניין אותה להשקיע. דברו עם החרדים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר