בניין עיריית ירושלים בכיכר ספרא (צילום: שלומי כהן)
בניין עיריית ירושלים בכיכר ספרא (צילום: שלומי כהן)

עלות תוכנית הפרישה החדשה לעובדי עיריית ירושלים: 24.6 מיליון שקלים

במסגרת התוכנית החדשה - 195 עובדים בעיריית ירושלים פרשו מרצון. ל"כל העיר" נודע כי סך עלות מענקי ההסתגלות החד פעמיים מסתכם ב-23.5 מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 10.7.19 07:36

בעיריית ירושלים הסתיים השבוע הליך של פרישה מרצון של 195 עובדים. ל"כל העיר" נודע כי עלויות תוכנית הפרישה עומדות על 24.6 מיליון שקלים – סך עלות מענקי ההסתגלות ומענק שקלי חד פעמי מסתכם בכ- 23.5 מיליון שקלים, כמו כן, סך עלות הקצבה החודשית לכלל העובדים הפורשים מסתכמת בכ-1.1 מיליון שקלים.

גורם בכיר בעירייה אומר ל"כל העיר" כי "מדובר במהלך שמיטיב עם התקציב העירוני. אם העובדים האלו היו נשארים מועסקים העלויות שלהם היו הרבה יותר גבוהות". הפעם האחרונה שבה בוצעה תוכנית פרישה מרצון של היתה לפני כ-15 שנה, במסגרת תוכנית הבראה שבה סיימו את עבודתם בעיריית ירושלים כ-700 עובדים.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

בהליך הפרישה שנחתם השבוע מדובר בעובדים שהסכימו לפרוש מרצון, כולם עברו את גיל ה-50 ומעל 20 שנות עבודה בעירייה. כל אחד מהעובדים קיבל מענק פרישה שונה, בהתאם לתפקיד שבו שימש ולשנות הוותק.

המהלך החל לפני כחודשיים עם 'קול קורא' שפורסם לעובדי העירייה. "הוגשו מאות בקשות מעובדים לבדיקת תנאי הפרישה", מציינים בעיריית ירושלים, "מתוכם 195 עובדים מסיימים את שירותם במסגרת התוכנית".

"תהליך הפרישה בוצע על הצד הטוב ביותר ונארך כחודשיים", מדגישים בעירייה ומוסיפים כי "תוכנית הפרישה האחרונה שבוצעה בעיריית ירושלים היתה במהלך השנים 2004 עד 2007, במסגרת הליך הבראה ובמסגרתה פרשו כ-700 עובדים".


משה ליאון (צילום: שלומי כהן)

משה ליאון (צילום: שלומי כהן)


התהליך התבצע יחד עם ההסתדרות ונציגות העובדים ומשרד האוצר. "המטרה היא ריענון השורות ומתן אפשרות רענון לעובדים הוותיקים", מוסיפים בעירייה, "כל אלה תוך הכרת תודה לעובדים הוותיקים והענקת תנאי פרישה מועדפים ומיטביים".

ראש העיר משה ליאון מוסר כי "הליך הפרישה נעשה מרצון, ובעיקר למען אלה שחשו צורך בריענון והתחדשות. אני מודה לכל הפורשים, בשמי ובשמם של ראשי העיר הקודמים ומאחל לכולם בהצלחה, עיריית ירושלים תמיד תהיה בית בשבילכם".

יו"ר הסתדרות העובדים במרחב ירושלים דני בונפיל מוסיף: "אני מברך את עובדי העירייה הנאמנים שפרשו במסגרת תוכנית הפרישה. ההסתדרות במרחב ירושלים בראשותי, תמשיך להיות בית חם לכל עובדי העירייה, כמובן שגם לעובדים המצוינים שפרשו לאחר שנות שירות רבות. אני מאחל לכולם הצלחה בהמשך דרכם".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר