גן שעשועים הזנחה רחוב האיילה בגילה (צילומים: פרטי)
גן המשחקים המוזנח בגילה (צילומים: פרטי)

זוהמה, הזנחה והיעדר צל: כך נראה גן שעשועים בגילה

הורים בשכונת גילה זועמים על העירייה ומתלוננים על הזנחה של גן שעשועים בשכונה: "מלוכלך מאוד, הרצפה ישנה, אין צל והמתקנים דלים וישנים"

פורסם בתאריך: 11.7.19 09:59

חופשת הקיץ החלה לפני כשבועיים, אך הורים לילדים בשכונת גילה המתגוררים ברחוב אילה וברחובות הסמוכים, מתלוננים כי גני המשחקים בשכונה לא מותאמים לימים הלוהטים וכי הם מוזנחים ולא מתוחזקים כראוי.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


גן השעשועים ברחוב איילה, גילה (צילום: פרטי)

גן השעשועים ברחוב איילה, גילה (צילום: פרטי)


לטענת אמא שמתגוררת סמוך לגן השעשועים ברחוב איילה, המתחם מוזנח, ללא אמצעי צל והמתקנים מטונפים. "הגן משחקים ברחוב איילה ממש לא מתוחזק, בלשון המעטה", מתארת בשיחה עם "כל העיר" האמא. " הוא "מלוכלך מאוד, הרצפה ישנה, אין צל והמתקנים דלים וישנים נורא. בנוסף, יש בגן השעשועים עשבים גבוהים, רואים שלא עבדו כאן הרבה זמן".


גן השעשועים ברחוב איילה, גילה (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)


גן השעשועים ברחוב איילה, גילה (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)


לדבריה היא מעדיפה לקחת את ילדיה לגני משחקים אחרים בירושלים, מטופחים ומתוחזקים, שאינם בסביבת מגוריה. "יש גנים מאוד מטופחים וחדשים שנבנו ושודרגו בשאר השכונות בעיר. גם לשכונת גילה מגיע שדרוג של גני המשחקים. אני לוקחת את ילדיי לגנים אחרים שהם 'מזמינים' ונקיים. אין סיבה שילדים בני 6 ישחקו תחת השמש במשך כמה שעות. אך יש ילדים שאינם יכולים להגיע לגנים אחרים ומגיע להם שיהיה להם גן שעשועים ראוי ומטופח קרוב לבית, כמו בשאר השכונות".

"צריך להבין שגילה היא אחת השכונות הגדולות בירושלים, אבל גני השעשועים שם בודדים", מציינת האמא. "אז לפחות שידאגו לגנים האלה ויתחזקו אותם כראוי, זה חשוב לרווחת כל הילדים".


גן השעשועים ברחוב איילה, גילה (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)


כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כל העיר", גם בשכונת פסגת זאב גם התקבלו תלונות על הזנחת חלק מגני השעשועים באזור. הורים לילדים ברחובות חיים תורן וראובן ארזי בשכונה התלוננו כי גני המשחקים בשכונה לא מותאמים לימים החמים. לטענת התושבים, בשני הגנים אין ציליות, ולפיכך כמעט בלתי אפשר לשחק בגנים ימי הקיץ. בנוסף הם טוענים כי המתקנים בגני המשחקים דלים ולא בטיחותיים. זאת ועוד, לטענת ההורים, ארגז החול בגנים מלוכלך ומלא בצואת בעלי חיים".

"כל העיר" פנה לעיריית ירושלים שמסרה את התגובה הבאה: "למרות שהשטח שפ"פ (שטח פרטי פתוח), עיריית ירושלים, על פי בקשת המינהל הקהילתי, תדאג לניקיון השטח באופן שוטף".


גן השעשועים ברחוב איילה, גילה (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)

תגובות

4 תגובות
4 תגובות
  1. ירושלמית מיואשת

    אלו לא רק הגנים, כל שכונת גילה נראית כך – מוזנחת ומטונפת עם זבל, קוצים ועשבים שוטים בכל פינה. כל הפניות לעיריה נענות ברישום פניה, ובאפס עשיה. נמאס נמאס נמאס נמאס

  2. ירושלמית מיואשת

    ורק אוסיף לתגובתי הקודמת שהארנונה שאנחנו משלמים תמורת ה"זכות" להתחנן במוקד 106 שיטפלו במפגעים, היא מהגבוהות בארץ. לדעתי יותר גבוהה מהארנונה המשולמת בארסוף ובכפר שמריהו. טוב, זה לא פלא, כשבירושלים כל משפחה חילונית משלמת גם על כ- 40 משפחות חרדיות שפטורות מתשלום

  3. תושבת שכונת גילה

    אמנם את צודקת בתלונתייך לגבי השכונה שהיא אכן מוזנחת. ובאמת מהרמות הגבוהות ביותר של הלכלוך. ואני גרה בסמיכות לרחוב איילה ואנחנו סובלים מאוד מלכלוך תמידי וגנים במצב רעוע. אבל מה שכתבת לגבי החרדים זה פשוט בורות! משלמים כמו כולם!! הנחות סטודנט וכדו הם הנחות שמקבלים כולם ללא קשר לחזות .

  4. רמלאית גאה69

    היי סליחה על מה התלונות הגן שעשועים הזה נראה כמו אחד טוב של רמלה
    מפןנקים!!!!!!!!!!

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר