פעילות שבת בירושלים (צילומים: ברלה, עיריית ירושלים)
פעילות שבת בירושלים לפני משבר הקורונה (צילומים: ברלה, עיריית ירושלים)

גם בשבת הקרובה – פעילות למשפחות בשכונות, והפעם: בבית הכרם, בפסגת זאב וברמת דניה

אירועי 'שבת ירושלמית' של העירייה יתקיימו גם בשבת, 3.8, בין השעות 18:30-16:30. ראש העיר משה ליאון: "התגובות טובות ומפרגנות; תפקידי לשרת את כל הציבור הירושלמי מתוך כבוד ואהבה ושמירת הסטטוס-קוו"

פורסם בתאריך: 1.8.19 20:11

גן השבשבת בבית הכרם (שימו לב – העברת מקום ברגע האחרון מהמיקום המקורי בגן ביאליק), פארק לבני בפסגת זאב ופארק דניה ברמת דניה – אלו הם הלוקיישנים שבהם ייערכו אירועי 'שבת ירושלמית' של העירייה בשבת הקרובה (3.8). תושבי השכונות, ולא רק הם, מוזמנים להשתתף בפעילויות שמאז התחלתן לפני כחודש זוכות לתגובות חיוביות ומפרגנות מצד רבים מהמשתתפים.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"הפעילויות בשבתות בשכונות זוכות לתגובות טובות ומפרגנות מצד התושבים", אומר ל"כל העיר" ראש העיר משה ליאון, שמוסיף: "כמו שאמרתי בתחילת כהונתי, תפקידי לשרת את כל הציבור הירושלמי, מתוך כבוד ואהבה ושמירת הסטטו-קוו. הפעילות בשבתות באה למען התושבים, במטרה להעניק להם את מיטב האפשרויות לזמן משפחתי איכותי ומיוחד. נמשיך בפעילות זאת, נרחיב אותה לשכונות נוספות, ונעצימה למען התושבים".


משה ליאון (צילום: שלומי כהן)

משה ליאון (צילום: שלומי כהן)



כמדי שבוע, הפעילויות יתקיימו בין השעות 18:30-16:30. התוכנית האמנותית כוללת הצגה או שעת סיפור לילדים, מתחם משחקי קופסא, מתחם משחקי ספורט וג'אגלינג ומתחם פיקניקים.

יש לציין כי השבתות האחרונות בירושלים מאופיינות במהפכה של ממש עבור המשפחות הצעירות שמתגוררות בעיר. עוד ועוד אירועים ופעילויות ייעודיות נערכים מדי שבת. חלקן, כאמור, ביוזמת ובמימון עיריית ירושלים, וחלקן של גופים אחרים דוגמת התנועה הירושלמית ותנועת התעוררות.



"פעילויות 'השבת הירושלמית' הן בשורה אמיתית לציבור בירושלים", מוסיפים בעירייה. "הצלחת הפעילות מוכיחה שיש צמא גדול לפעילויות קהילתיות משמעותיות ומהנות למשפחות. עיריית ירושלים נענתה לאתגר בגדול, וגם בשבתות הבאות מאות משפחות שיגיעו יוכלו ליהנות ממפגש עם המשפחה, השכנים ופעילות מגוונת ואיכותית קרוב לבית".

גוף נוסף שמקיים פעילויות שבת למשפחות הירושלמיות הוא 'שבאתי', אשר מתעתד לקיים בשבת הקרובה פעילות בשכונת רחביה. הלוקיישן הוא חצר מכון ירושלים לחקר מדיניות, כאשר על הפרק הצגה לילדים כשבמקביל יוכלו המבוגרים לשמוע הרצאה מפיו ליאור שילת, מנכ"ל מכון ירושלים לחקר מדיניות, תחת הכותרת 'ירושלים שלי – סיפורה של עיר מבעד לנתונים".

הפעילות תתקיים בין השעות 13:00-10:30, כאשר כמו בכל אירוע של שבאתי ניתן יהיה ליהנות גם מעיתונים, משחקי קופסה, כיבוד ו"אווירת שבת נעימה", לדברי המארגנים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר