ערב ההוקרה למתנדבים, בני כשריאל וגיא יפרח בערב ההוקרה (צילומים: עיריית מעלה אדומים)
ערב ההוקרה למתנדבים, בני כשריאל וגיא יפרח בערב ההוקרה (צילומים: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: ערב ההוקרה השנתי למתנדבים התקיים בהיכל התרבות

מאות מתנדבים תושבי העיר זכו ביום ראשון האחרון להערכה על פועלם המסור במהלך השנה האחרונה. ראש העיר כשריאל: "אני גאה לעמוד בראש אחת הערים המובילות את תחום ההתנדבות והפעילות הקהילתית"

פורסם בתאריך: 12.9.19 21:30

כ-1,500 מתנדבות ומתנדבים פועלים כל השנה לטובת הקהילה. ביום ראשון האחרון, 8.9, הם קיבלו את ההוקרה וההערכה על פעילותם ומסירותם. עיריית מעלה אדומים והמתנ"ס העירוני קיימו לכבוד המתנדבים את ערב ההוקרה וההערכה השנתי. האירוע נערך בהיכל התרבות בהשתתפות בכירי העירייה, המתנדבים ובני משפחותיהם.

"במעלה אדומים פועלים מאות מתנדבים בתחומים שונים, כאשר המשותף לכולם הוא הרצון לתת, להעניק ולסייע, וזה מרחיב את הלב", מציינים בעירייה מעלה אדומים ומוסיפים: "התנדבות היא לב ליבה של קהילה מגובשת ותומכת. רגע לפני ראש השנה, העיר ביקשה להודות ולהוקיר את מתנדביה, כשמטרה נוספת בקיומו של הערב היא לקדם את ערכי ההתנדבות, המעורבות והנתינה ולחזק את תחום ההתנדבות והרחבתו למעגלים ותחומים נוספים".

במתנ"ס העירוני אומרים כי "במעלה אדומים יש למעלה מ-1,500 מתנדבים הפועלים בארגוני התנדבות המוכרים בעיר. הם, וכמוהם עוד מאות ואלפי תושבים, מתנדבים עצמאית, עושים מלאכתם קודש, מגיעים ממקום של אהבה וצורך עז לתת, עבורם ההתנדבות היא דרך חיים ערכית שהקבלה בה גדולה מהנתינה והסיפוק הוא עצום. ערב ההוקרה למתנדבים נעשה מתוך רצון להוקיר את מתנדבי העיר".

יש לציין כי במעלה אדומים פועלים לא פחות מ-80 ארגוני התנדבות בתחומי הרווחה, הקהילה, החינוך, הבריאות, הצדקה ועוד. מאות מתנדבים ומתנדבות פועלים ללא לאות וללא תמורה בתחומים הללו, ומלווים את התושב והתושבת מהלידה, במוסדות החינוך, במצבי משבר ושמחה ובגיל הזהב.

את ערב ההוקרה שנערך השבוע בהיכל התרבות הפיקו והנחו מירב חורי מהיחידה להתנדבות וקהילה ורעות אודלר מאגף תרבות וקהילה במתנ"ס, בסיוען של המתנדבות ברכה מנשה, איריס ירושלמי ומירב בנקין.

באירוע נכחו ראש העיר בני כשריאל, סגנו ומ"מ גיא יפרח, מחזיק תיק ההתנדבות יעקב אהרון, מחזיק תיק הרווחה והשירותים החברתיים אייל פישלר, מפקחת אזורית בתחום ההתנדבות רוחמה נגר, מחזיק תיק ההתנדבות היוצא רפי אוברגוט, מנהלת אגף הרווחה והשירותים החברתיים עפרה בן ישעיה, מנכ"ל המתנ"ס אורי מסיל, מנהלי ארגוני ההתנדבות, מתנדבים ובני משפחותיהם.

"האירוע כלל ברכות ותודות למתנדבי העיר שנשאו ראש העיר בני כשריאל, המפקחת האזורית רוחמה נגר, מנהלת אגף הרווחה והשירותים החברתיים עופרה בן ישעיה ומחזיק תיק המתנדבים יעקב אהרון", מציינים בעירייה. "בין הברכות נהנה הקהל משירתם של חבורת הזמר הייצוגית של מעלה אדומים פרח במדבר בניצוחו של יאיר שדה. המשך הערב הוקדש להוקרה של רפי אוברגוט, מחזיק תיק המתנדבים היוצא שתרם לעיר שלנו רבות בחמש השנים האחרונות. בחלק האחרון של הערב הקהל נהנה ממופע סטאד אפ של הסטנדפיסט אסף מור יוסף".

עוד מוסיפים בעירייה כי "גם בשי שחולק למתנדבי העיר ניתן היה לראות את הרצון העז לתת שיש בעיר שלנו. לבחירת המתנדבים עמדו שש מתנות, שכל אחד מהם היה תוצר של עשייה של קבוצות התנדבות או עסקים קטנים בעיר. קבוצת "זרעים של תקווה" הכינה מובייל של סבונים, פרויקט "מדור לדור" הכין מגנטים מקרמיקה, האומנית מוריה לוין הכינה תכשיטים בעבודת יד ייחודיים, קהילת צעירי 06 עיצבה תחתיות לסירים במרכז החדשנות, ניצולי שואה הכינו שקיות ריח וחברת בוסתן של שרון מדינה פינקה בסבונים טבעיים משגעים".

מנחות הערב, חורי ואדלר, אמרו: "בערב הזה אנחנו – עיריית מעלה אדומים והמתנ"ס מבקשים לעצור לערב אחד בתוך שגרת ההתנדבות והעשייה ולומר לכם באופן אישי תודה רבה. אתם התשתית שעליה עומדת קהילה. אתם מקור השראה לילדים, נוער ומבוגרים, שרואים אתכם ולומדים מכם על ערכי הנתינה והאחריות החברתית. אתם שותפים לדרך, לחזון ולביצוע, בהמון דרכים שונות ומגוונות. ובעיקר – אתם עושים טוב להרבה מאוד אנשים שלא על מנת לקבל פרס, מתוך אהבה, רצון טוב וחסד".

ראש העיר כשריאל מסכם ואומר: "מעלה אדומים היא מודל מיוחד לעשייה התנדבותית ושילוב תושבים בעשייה החברתית, ואני גאה לעמוד בראש אחת הערים המובילות את תחום ההתנדבות והפעילות הקהילתית. עיר קהילה היא עיר שתושביה הם אדם לאדם, מחבקים, מסייעים, נותנים בסתר ומושיטים יד לזולת. ערב הוקרה שערכנו למתנדבים הוא ההזדמנות שלנו להודות להם. בזכותם מתקיימת אצלנו קהילה וחברה אזרחית סולידרית, מעורבת ואכפתית, לוקחת אחריות, קהילה שחבריה ערבים זה לזו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר