כיכר הנשרים לפני השדרוג (צילום: עיריית מעלה אדומים)
מעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

גאווה עירונית: 87 אחוז מבני הנוער בעיר מתגייסים לצה”ל

העיר ממוקמת במקום ה־13 — וזאת לפי מדד שפרסם השבוע אגף כוח האדם בצה”ל, בנוגע למתגייסי 2014

פורסם בתאריך: 10.12.17 11:42

אגף כוח אדם בצה”ל פרסם השבוע את ‘ליגת הערים’ השנתית, המציגה את דירוג היישובים ובתי הספר התיכוניים מבחינת שיעור הבוגרים המתגייסים לצה”ל – ולמעלה אדומים יש במה להתגאות: לפי הנתונים שפורסמו, בעיר נרשם שיעור גבוה של גיוס בנים לצה”ל – 87 אחוז. מתוך המתגייסים, 49 אחוזים פנו לתפקידים קרביים, ו־6.1 אחוזים הפכו לקצינים במהלך השירות. שיעור זה מציב את העיר במקום ה־13 בארץ בדירוג אגף כוח האדם של צה”ל.

שיעור הגיוס בקרב בנות העיר עומד על 65.9 אחוזים, לפי פרסומי האגף, ומתוכן 3.6 אחוזים המשיכו לקצונה. שיעור המתגייסות במעלה אדומים מדרג את העיר במקום ה־19 מבין ערי המרכז.

הדירוג שפורסם משקלל את אחוז המתגייסים ביישובים מקרב חייבי הגיוס בשנת 2014, את אחוז הלוחמים מקרבם וכן את אלה שיצאו מהם לקורס קצינים. הנתונים המוצגים הינם עבור ילידי שנתון 1996, אשר מרביתם התגייסו בשנת 2014 ומשתחררים השנה – ונלקחים מקרב חייבי גיוס בלבד.

 

 

סגן ומ”מ ראש העיר גיא יפרח, מחזיק תיק הנוער, מברך על הנתונים ואומר: “מעלה אדומים שוב מובילה ומדורגת גבוה. אולי התרגלנו לכך, אבל אסור להתבלבל – הדבר לא ברור מאליו. יישר כוח לבני הנוער, למוסדות החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי ולהורים, שמחנכים לערכים של ציונות ואהבת האדם והארץ”.

ראש העיר בני כשריאל, אומר בעקבות פרסום הנתונים: “יש לנו נוער איכותי, נפלא וטוב. הנוער שלנו פטריוט אמיתי, שתורם לקהילה גם באזרחות וגם בצה”ל, בגיוס משמעותי ובשירות ביחידות מובחרות. נמשיך לטפח ולעודד את הנוער שלנו לבחור בגיוס משמעותי לצה”ל, להוביל ולהצטיין בחינוך. נמשיך לפתח בקרב ילדינו מצוינות, העשרה והעצמה אישית, לצד ערכים של מעורבות, אחריות חברתית וקהילתית, מנהיגות ואהבת הארץ”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר