מועצת העירייה (צילום: דוברות עיריית מעלה אדומים)
מועצת העירייה (צילום: דוברות עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: אושרה הנחה בארנונה למשרתי המילואים בעיר

מועצת עיריית מעלה אדומים אישרה השבוע את התקנה שמאפשרת מתן הנחה בשיעור של 5 אחוזים בתשלום הארנונה למשרתי המילואים בעיר

פורסם בתאריך: 26.5.18 10:39

בשורה למילואימניקיות ולמילואימניקים במעלה אדומים: מועצת העירייה אישרה מתן הנחה בשיעור של 5 אחוזים בתשלום הארנונה למשרתי המילואים בעיר. במסגרת זאת, על משרת המילואים להחזיק בתעודה תקפה של משרת מילואים פעיל שנתן לו צה"ל.


  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

לפי אתר "מילואים" ההגדרה של משרת מילואים פעיל הינה חייל מילואים ששירת לפחות 20 ימי שירות מילואים מצטברים לפחות, בתקופה של שלוש שנים רצופות או חלק מהן. או לחלופין חייל מילואים, שטרם מלאו לו 3 שנים לשחרורו וביצע 14 ימים בתקופה של שנה או שנתיים צמודות אחת לשנייה.

מתן ההנחה היא במסגרת התקנות עליהן חתם שר הפנים, המאפשרות לרשויות המקומיות לקבוע הנחה בשיעור של עד חמישה אחוזים מסכום הארנונה הכללית שהוטלה על מחזיק בנכס, שהוא חייל מילואים פעיל.

המהלך מגיע לאחר שחברי המועצה איל פישלר ויחיאל וקנין פנו לראש העיר בני כשריאל בנושא, וביקשו ממנו שהמועצה תאמץ את התקנה החדשה. כשריאל הביא לאישור מועצת העיר את מתן ההנחה בארנונה לחיילי מילואים פעילים בגובה המקסימלי האפשרי – 5 אחוזים.

 

כשריאל אמר בישיבת המועצה בין השאר כי הוא יודע כמה חשוב להוקיר את משרתי המילואים במעלה אדומים, שעוזבים את המשפחות לימים וללילות רבים, בתנאים לא פשוטים, כדי לשמור ולהגן על העם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר