מעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
מעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: אופק ברנקו וייס ואורט תעופה בין בתי הספר המצטיינים בארץ

משרד החינוך פרסם את רשימת מוסדות החינוך המצטיינים, וכמדי שנה לבתי הספר של מעלה אדומים נציגות מכובדת

פורסם בתאריך: 26.8.18 10:45

מערכת החינוך של מעלה אדומים ממשיכה לרשום הישגים והצלחות: השבוע, רגע לפני ששנת הלימודים התשע"ט יוצאת לדרך, פרסם משרד החינוך את רשימת החטיבות העליונות אשר הצטיינות בשנת הלימודים הקודמת בתחום הערכי, החברתי והלימודי. ברשימת בתי הספר המצטיינים נמצאים גם אורט תעופה וחלל ואופק ברנקו וייס ממעלה אדומים.



בעירייה מציינים כי רשימת בתי הספר המצטיינים מתקבלים משקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, וכן בהתאם לשיעור השיפור המשמעותי ביותר שחוללו מוסדות החינוך בהשוואה להישגי שנת הלימודים התשע"ז. בין המדדים מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה"ל, שירות אזרחי, אחוזי זכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.

יש לציין כי אנשי ההוראה של בתי הספר המצטיינים – מנהלים ומורים – מתוגמלים כספית על הישגי תלמידים בסכום שנע בין 3,122 שקלים ל-8,326 שקלים.

בעיריית מעלה אדומים מוסיפים ומדגישים כי "באחרונה פרסם משרד החינוך את התמונה החינוכית של הערים בישראל, שגם ממנה עולה כי מערכת החינוך העירונית רשמה הישג משמעותי עם 85.4 אחוזי זכאות לבגרות. נתון מרשים אחר הוא שיעור בוגרי המחזור שהתגייסו לשירות צבאי – כש-95.6 אחוז מבוגרי בתי הספר בעיר התגייסו לצה"ל או התנדבו לשירות אזרחי/לאומי".

"הצטיינותם של החטיבות העליונות אופק ברנקו וייס ואורט תעופה וחלל היא תעודת כבוד ענקית לעיר שלנו, למערכת החינוך המצוינת שלנו, לצוותים החינוכיים, להורים ובעיקר לתלמידים עצמם, שהם מקור רב לגאווה עבורנו", אומר ראש העיר בני כשריאל. "נמשיך להוביל ולהצטיין בחינוך, נמשיך לפתח בקרב ילדינו מצוינות, העשרה והעצמה אישית, לצד ערכים של מעורבות, אחריות חברתית וקהילתית, מנהיגות ואהבת הארץ".

עוד מוסיף כשריאל: "נפתח את שנת הלימודים הקרובה בגאווה ונאחל לכל תלמידי מעלה אדומים שנת לימודים פורייה ומוצלחת, שנה של מצוינות והצטיינות, שנה של מימוש הפוטנציאל האישי, שנה של ערכים, הישגים והנאה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר