אירועי חודש האזרח הוותיק במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
אירועי חודש האזרח הוותיק במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

נותנים כבוד לאזרחים הוותיקים במעלה אדומים

מעלה אדומים מכבדת את האזרחים הוותיקים עם שלל אירועים שיתקיימו החל מה-22.10 ועד ל-22.11

פורסם בתאריך: 11.10.18 16:06

לפני מספר שנים החליטו באו"ם על ציון יום מיוחד שיוקדש כולו לאזרחים הוותיקים בכל אחת מהמדינות ברחבי העולם, כשהיום שנבחר הינו ה-1 באוקטובר. המטרה היתה להעלות על נס את תרומתו של ציבור האזרחים הוותיקים לחברה, יחד עם  הרצון להגביר את המודעות לצרכים המיוחדים של בני הגיל השלישי.



בישראל המשיכו עם המגמה הברוכה והחליטו להקדיש חודש שלם אשר ייוחד לבני הגיל השלישי, כשמשרד העבודה והרווחה גייס לטובת העניין משאבים לא מעטים כדי לקיים מגוון אירועים מיוחדים לאזרחים הוותיקים. אירועי 'חודש האזרח הוותיק' יחלו ביום שני הבא, 22.10, ויימשכו עד ל-22.11 כשהנושא תחתיו יתקיימו האירועים הוא "70 שנות מדינה".

כמו בערים רבות ברחבי ישראל, גם במעלה אדומים יתקיימו שלל אירועים לכבודם של בני הגיל השלישי. אירוע הפתיחה יתקיים ביום שלישי הבא (23.10) בהיכל התרבות עם פתיחת התערוכה "ותיקים יוצרים מדינה", שלאחריה יתקיים מופע שנסונים "פטיט פלור".

האירועים, חשוב לציין, מאורגנים על ידי 'צוות יובלים' – המרכז העירוני לאזרחים ותיקים בשיתוף עמותת גיל הזהב ותוכנית עיר ללא אלימות.

ראש העיר בני כשריאל: "האזרחים הוותיקים שותפים לעשייה ולפעילויות רבות, מגוונות ובתחומים שונים, ותרומתם בכל התחומים לא תסולא בפז. אנו עושים רבות למען אזרחנו הוותיקים ומקיימים עבורם מגוון רחב של פעילויות  במרחב העירוני, נמשיך לפתח עוד ועוד שירותים למענם".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר