שילוט לאיסוף צואת כלבים במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
שילוט לאיסוף צואת כלבים במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

קריאה לבעלי הכלבים במעלה אדומים: חדשו הרישיונות

השירות הווטרינרי במעלה אדומים מבקש מבעלי הכלבים בעיר לחדש רישיונות ולחסן כנגד כלבת. עוד מתבקשים התושבים לפנות את צואת הכלבים

פורסם בתאריך: 22.5.19 19:29

השירות הווטרינרי העירוני, שפועל באגף אחזקה ושפ"ע, יוצא השבוע בקריאה לכלל בעלי הכלבים במעלה אדומים – חדשו את הרישיונות להחזקת כלבים וחסנו את בעלי החיים נגד כלבת.

בעירייה מציינים השבוע כי "העירייה שמה לה כמטרה לטפל בנושאים הקשורים לחיי היום-יום של התושבים, וכפועל יוצא מכך אנו פועלים להסדרת חיים משותפים לבעלי חיים ובני אדם. לפיכך מבצעת חיסונים כנגד מחלת הכלבת, מטפלת בלכידת כלבים חופשיים המשוטטים ברחבי העיר, מטפלת בתלונות על מפגעים מבעלי חיים: חתולים, כלבים ועוד".

מהשירות הווטרינרי, שעבר באחרונה למשכנו החדש בשכונת נופי סלע, נמסר: "השירות נערך לאכוף את החוק הקשור בהחזקת כלבים וקורא לבעלי הכלבים להגיע לחידוש חיסון כלבת ורישיון החזקת כלב בימים ראשון ושלישי, בין השעות 18:00-16:00".



הווטרינר העירוני אדי ציבן מוסיף ומציין כי "קיימות חובת סימון הכלב בשבב זיהוי אלקטרוני, חיסון נגד מחלת הכלבת והחזקת רישיון בתוקף לכל כלב מעל גיל 3 חודשים וחידושם פעם בשנה, חובת מניעת שוטטות והובלת כלב עם רצועה בלבד, חובת פינוי צואה מידי בשטח ציבורי, חובת דיווח על כל שינוי החל בפרטי הכלב ו/או בפרטי הבעלים וחובת דיווח על נשיכת אדם. עיריית מעלה אדומים משקיעה אמצעים ומאמצים רבים על מנת לשמור על בריאות תושבי וכלבי העיר, אך חוסר שיתוף פעולה מצד חלק מהתושבים, בעלי כלבים, מוביל לתופעות הפוגעות ברווחת כלל התושבים".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר