ישראל בונדק (צילום: אורן בן-חקון)
ישראל בונדק (צילום: אורן בן-חקון)

וידאו – בונדק על דוח העוני: דיבורים כמו חול ואין מה לאכול

מדינת ישראל, מרצון או במחדל, מנציחה מצב של אפליה ברורה ומתרחבת

פורסם בתאריך: 22.10.17 17:22

בס"ד

הטור הבא קצר שנולד ונוצר בעקבות דוח העוני האחרון. וכמו בכל שנה, חוץ מפסטיבל ברברת ופטפטת הכל חארטה, פארש, נאדה, שממה ושיממון, דיבורים כמו חול ואין מה לאכול.

מדינת ישראל, מרצון או ממחדל, מנציחה מצב של אפליה ברורה ומתרחבת, מזל שהציבור חכם יותר מכל אלו המתיימרים לפרש ולהסביר את המציאות האמיתית, זה רק מראה לכם עד כמה המערכות שאמורות להגן עלינו פשוט קורסות, הכל נגוע בשחיתות, תן לי ואתן לך. צריך להגיש נגדם כתב אישום חמור, באשמת בגידה, צביעות, פחדנות, הפקרת פצועים והתעשרות על גב החלש.

 



המשפחות העשירות ששולטות במשק הישראלי, ואשר מושכות בחוטים, ובעצם מנהלים את ענייניה של המדינה – בעצם מתגוררים באותם מגדלי יוקרה גורדי השחקים שבמרכז תל אביב, שמהם נשקף הנוף הטוב ביותר ישירות אל הארנק שלכם. שם למעלה מתנהלים השיעורים הראשונים שלהם בתורת הנוכלות, העושק, הניצול, ההונאה, הגניבה, התיחמון והקימבון. שם למעלה הם לוחצים ידיים, ומרימים לחיים על גבו של האזרח הקטן, בעצם שם למעלה נחרץ גורלו של אותו חלש, כמו מחלבה, ולא רחוק היום שמשם למעלה, מאותם מגדלי היוקרה, גורדי השחקים של תל אביב, הם יגיעו אקספרס היישר למחלקת ה-וי.אי.פי. של הגיהנום. ושם, אין לא ידעתי, לא זוכר, זה לא אני, לכו לעוזרים שלי, שם יש שוטים מאששש!

במחשבה שנייה טוב שהרשעים קיימים אחרת היו צריכים להקפיא את הגיהנום. בתור מי שנמנה בין חברי "הפנתרים השחורים" של שנות ה-70, אני מתבייש במדינה שבה עובר קו העוני מעל ראשם של יותר מחצי מליון ילדים רעבים, כל פרוסת לחם הנחסכת מהם תהפוך לנשיכה בצוואר החברה השבעה, ואת רוב המנהיגים כאן הייתי שולח לאופטיקאי שיפתח להם את העיניים, העיוורון של הפוליטיקאים ביחס לעניי הארץ הוא האספלט הסולל את הדרך לחורבן.


בונדק על מחאת הנכים – האמיצים האמיתיים שנלחמים על הזכויות שלהם

ביי, סלאמאת ולהתראות בטור הבא.

נ.ב. ב-1971 אחרי המהפכה ההיסטורית של ארגון ה"פנתרים השחורים" אין יותר צודק מלבוא לעשות מהפכה חדשה שחושפת את העוולות היומיומיות, וזורקת את האמת בפרצופם של מי שגורם לה להיות כך, אך לצערנו אין אנשים שיעשו מהפכות חברתיות. אף אחד לא יקום מהפלזמה שבסלון העור המרופד שבביתו המצועצע.

נסיים כאן כי כל מילה נוספת עלולה לגרום למעצרי עד תום ההליכים. לא שאני חושש כבר הוכחתי זאת בעבר אך זה לא הזמן, כי יש לי עוד כמה דברים טובים לסיים. ודי לחכימא ברמיזא.

טור #15

ישראל בונדק

אמרגן ומפיק, פעיל חברתי ימני, וחבר ארגון ה־"פנתרים השחורים" של שנות ה־70

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר