פעילות ספארי לילה (צילומים: באדיבות התחנה לחקר ציפורים)
פעילות ספארי לילה (צילומים: באדיבות התחנה לחקר ציפורים)

ימי חמישי בתחנה לחקר ציפורים: ספארי לילה לכל המשפחה

סיור מרתק, המתאים לילדים ולמבוגרים, יחשוף את המשתתפים לטבע ירושלמי מסקרן שנמצא ממש 'מתחת לאף'

פורסם בתאריך: 8.6.17 13:47

בשעות הערב המוקדמות מתקיים בתחנה לחקר ציפורי ירושלים סיור מרגש לילדים ולהורים כאחד: ספארי לילה, שיאפשר לכם לחוות את הטבע של ירושלים וסביבתה מזווית שונה ומרתקת במיוחד.

 

הספארי יתקיים באתר הטבע העירוני, שנחשב לראשון מסוגו בארץ וממוקם בסמוך לבניין הכנסת, אך הוא מגודר ומרכז בתוכו מערכת אקולוגית מעניינת שבה מתקיימים צמחים מסוגים שונים לצד מינים שונים של בעלי חיים.

ספארי הלילה מזמן פעילות לסקרנים שביניכם, כי בכל ערב מתגלים בו דברים חדשים: פינות חמד נסתרות, צמחים מעניינים ובעלי חיים שלא הכרתם. את הספארי מתחילים בהסבר קצר, תוך הדגמות עם פוחלצים שונים ומגוונים, החל מינשוף ענק ועד לציפור קטנטונת. בהמשך ניגשים לפינת התצפית הנסתרת, שם יושבים בשקט, מחכים ומחכים, ואז זה מגיע – דורבנים וגוריהם יוצאים מפינת המסתור כדי לכרסם תפוחי אדמה או גזרים. אחרי שנהניתם מהדורבנים תיכנסו עם פנסים למתחם עצמו, לסיור בטבע הפתוח שבו הילדים יצאו לחקור ולגלות בכוחות עצמם. יש שימצאו בשטח איצטרובל ויש שיפתיעו עם קיפוד קטן, זוחלים למיניהם או חרקים. הסיור מלווה בהדרכה צמודה ובידע מרשים, עם גישה לילדים.

התחנה לחקר ציפורי ירושלים פועלת בתוך מתחם החברה להגנת הטבע בירושלים. זהו אתר צפרוּת ייחודי המשלב מחקר, חינוך ופעילות סביבתית כבר יותר מ־16 שנים. אל התחנה מגיעות רבבות ציפורים השוהות דרך קבע במקום או עוצרות בו ל"תדלוק" לפני שהן ממשיכות בנדידתן.

ספארי לילה בתחנה לחקר ציפורי ירושלים. ימי ה', 19:00. 20 שקל לילדים, 25 שקל למבוגרים.
טל' 02-6237374. מומלץ להצטייד בלבוש חם ובפנסים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר