(פסטיבל פליימוביל בגן הבוטני (צילום: דויד סעד, סיגל קליין)
(פסטיבל פליימוביל בגן הבוטני (צילום: דויד סעד, סיגל קליין)

הגן הבוטני: פעילות אתגרית בממלכת PLAYMOBIL

גלישה באומגה, אבובים במסלול רטוב, קיר טיפוס, שיווי משקל על חבלים ואפילו ספינת פיראטים. ספורט אתגרי לקטנים ולגדולים בגן הבוטני בחופש הגדול, והכל ברוח הפליימוביל

פורסם בתאריך: 17.7.18 10:55

זוכרים את משחקי הפליימוביל? הבובות הקטנות ומכוניות מכבי האש והמשטרה שכל כך אהבנו? אז כל מי שקצת התגעגע לילדות יוכל לפגוש אותם בגן הבוטני בירושלים. האמת שקצת היססתי כששמעתי שנושא הפסטיבל הוא פליימוביל, מאחר ויורש העצר כבר בן 9 ומסתכל בבוז על בובות למיניהן, לא חשבתי שיאהב לשחק בפליימוביל בגיל זיקנה. אבל הופתעתי. הפליימוביל הוא רק ההשראה לכל הפעילויות היצירתיות והגן מלא באטרקציות מהנות ומדליקות, אתגריות או סתם משעשעות, בהחלט מומלץ גם לטווח רחב של גילאים.

 

מאחר ומרחבי הגן עצומים, נוצר מסלול לא קצר ובו פזורות תחנות בהשראת הנושאים בפליימוביל ומלוות בבובות פליימוביל ענקיות. בין היתר נהנו הילדים מאומגה, גלישה במסלול רטוב על גבי אבוב מתנפח, ירי כדורי גומי בסבך היער, זריקת חישוקים, קיר טיפוס, פארק חבלים ומסלולי שיווי משקל, ארמון נסיכות שיורש העצר סירב בתוקף להיכנס אליו, בית עץ ענק וחוויתי, פינות כיבוי אש ומשטרה, מבצר אבירים והשיא – ספינת פיראטים על האגם שם מחלקים לילדים כובעי פיראטים והם יכולים להסתובב במפלסי הספינה, להציץ מטלסקופ ולהצטלם עם פיראט אמיתי. ממש כיף.

 

(פסטיבל פליימוביל בגן הבוטני (צילום: סיגל קליין)

 

ניכר כי הושקע מאמץ שהפעילות תשלב ספורט ואתגר, ועם זאת תהיה מותאמת לקטנים וגם לגדולים, כל אחד מוצא את מקומו באקשן הזה, זאת בלויי מדריכים שפזורים במתחם מסבירים ומסייעים בתחנות השונות.

לכל אלה מצטרף שביל התגליות שממוקם בתוך הגן כל השנה. מתקני משחק ופעילות באיזורי המים, האדמה, הצמרות והשורשים במטרה ללמוד על הקשר ביניהם ובין הצמחים שגדלים בגן. מדובר במספר תחנות מדליקות המשלבות גם שעשועי מים (הילדים נרטבים), שם חווים הילדים פעילות הממחישה את נושאי המים והזרימה, השמש והצל, כוח הכבידה, אדמה, שיווי משקל ועוד. הם מתנסים בהפעלת בורג ארכימדס, המצאה גאונית שמאפשרת שאיבת מים מלמטה למעלה, מנפים חול במסננות וממיינים אבנים בעזרת מנופים, מחלצים זהב ממי בוץ כמו כורי זהב ועוד חווויות מהנות גם להורים. בשביל התגליות גם פסל ייחודי באורך 50 מטר, של האמן הבלגי וויל בקרס שנקרא 'השורשים שלנו'. הפסל בנוי מאלפי ענפים של עצי אקליפטוס הבנויים כמיצג של עץ ענק שנפל, בו יכולים הילדים להיכנס ולשחק.

כשכל הפעילות הזו מתרחשת בטבע המדהים של הגן הבוטני, מומלץ לקיים גם פיקניק באחת מהפינות היפות של הגן. אנחנו נוהגים להסתובב ולחפש את השמות הכי מדליקים שיש לעצים ולצמחים בגן, בו גדלים יותר מ-6,000 מינים וזנים של צמחים שונים מהעולם. ליד רבים מהם יש שלט עם השם ואם שמים לב מוצאים שיש שמות כל כך מצחיקים ומשעשעים.

(פסטיבל פליימוביל בגן הבוטני (צילום: סיגל קליין)

(פסטיבל פליימוביל בגן הבוטני (צילום: סיגל קליין)

 

אני בהחלט מסירה את הכובע בפני היזמים וצוות הגן הבוטני, שמצליחים שה אחרי שנה להביא רעיונות חדשניים שמהווים הנאה צרופה לילדים ולכל המשפחה, הפעם בשיתוף הפעולה הראשון מסוגו בין הגן הבוטני, חברת פליימוביל ו'אקטיבי', בחסות בנק יהב. אם נחזור לרגע ליורש העצר – הוא בילה כשלוש וחצי שעות בממלכת הפליימוביל, שלוש וחצי שעות של פעילות גופנית מהנה וזה לא מעט.  אז אם אתם מחפשים פעילות שתנתק את הילדים מהמסכים ותעניק להם חווייה אחרת הכוללת ספורט, טבע ואתגר לצד בילוי והנאה, זה המקום.

שעות פעילות:

החל מה-23.7 ועד ה-31 באוגוסט 2018

ימים ראשון עד חמישי בוקר בין 09:00-13:00 ערב בין 16:00-21:30

ימי שישי – 09:00-13:00 שבת – סגור.

כניסה אחרונה כשעה לפני סגירה.

 מחירון:

כרטיס רגיל מגיל שנתיים ומעלה – 89 ₪

מבצעים בכל חברות האשראי של 1+ 1

הזמנת כרטיסים: בימות 6226* או באתר https://www.playmobilisrael.com/

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר