מתחם חללי העבודה החדש במודיעין (צילום: צפורת תקשורת)
מתחם חללי העבודה החדש במודיעין (צילום: צפורת תקשורת)

מודיעין: בצל משבר הקורונה – מתחם חדש של חללי עבודה משותפים ייפתח במע"ר

רשת חללי העבודה המשותפים 'ROOMS' חונכת מתחם חדש במע"ר במודיעין, ובו 500 עמדות עבודה, משרדים וחדרי ישיבות: "הצורך האנושי והמקצועי באינטראקציה חברתית לא נעצר"

פורסם בתאריך: 15.11.20 07:05

בימים אלה מבוצעות ההכנות האחרונות לקריאת פתיחת מתחם חדש של חללי עבודה משותפים מרשת 'ROOMS' השייכת לרשת פתאל, שהוקם בלב מרכז העסקים הראשי החדש של מודיעין בהשקעה של כ-13 מיליון שקלים. פתיחת המתחם החדש – היחיד מסוגו במרכז העסקים הראשי של העיר – צפויה להיערך היום, ראשון.

מותג 'ROOMS' של רשת פתאל – המפעילה 40 מלונות ב-14 ערים בישראל – הושק בשנה שעברה וכיום כבר פועלים תחתיו מספר מתחמי עבודה משותפים (חלל co-working) בתל אביב, ברעננה, ברמת גן, וכעת גם במודיעין. המותג החדש הושק, כך לפי רשת פתאל, עקב כך שבשנים האחרונות חל גידול משמעותי בביקוש לחללי עבודה משותפים שזוהה במחקרים שערכה הרשת בארץ ובעולם.



נדב פתאל, מנכ"ל רשת 'ROOMS', מספר כי החברה מציגה תפיסה חדשה, אותה הוא מכנה workspitality, הלחם המילים work (עבודה) ו-hospitality (אירוח) – חדרי עבודה שמעניקים לעובדים בהם חוויה וסטנדרט אירוח של בית מלון. "שילוב הידע המלונאי שלנו באירוח מאפשר להעניק לשוכרים שלנו מגוון שירותים רחב, במסגרת חללי העבודה", מספר פתאל. "אנחנו מציעים מבחר מודלים של התקשרות עבור בעלי עסקים מתחומים מגוונים, שמחפשים סביבת עבודה מפרה ואיכותית מחוץ לבית".

"המיקום שלנו, בליבה של העיר מודיעין, מבטיח נגישות מרבית מתוך מודיעין ומחוץ לעיר, שכן המתחם, השוכן בבניין דונה 1 ברחוב דם המכבים, נמצא בלב המע"ר, במרחק דקות בודדות ממרכז התחבורה העירוני", מוסיף נדב פתאל. "החלל שלנו הוא רחב ידיים, ומשתרע על פני כ-3,300 מ"ר, ועל פני קומה וחצי, עם כ-500 עמדות עבודה וכ-20 חדרי ישיבות, חדרי סדנאות, כיתת לימוד וחללים לאירועים וכנסים, 6 מטבחונים, מרפסת בת 280 מ"ר וכ-40 מקומות חניה".


יובל רצבי, מנהלת מתחם 'רומס' במודיעין (צילום צפורת תקשורת)

יובל רצבי, מנהלת מתחם 'רומס' במודיעין (צילום צפורת תקשורת)


"מעבר למשרד ולשירותי concierge, הדיירים שלנו, הנקראים אצלנו members, ייהנו גם מחיי קהילה עשירים, קהילה שמפרה את חבריה ומעניקה להם ערך מוסף ממשי", מספרת יובל רצבי, מנהלת המתחם ותושבת מודיעין. "אנחנו מחויבים לא רק לבניית סביבת העבודה הפיזית, אלא גם לבניית האקו-סיסטם במודיעין, והפיכתו לשחקן מוביל בתעשייה הישראלית. אנחנו יודעים שמודיעין היא עיר שהתברכה בהרבה מאד עצמאים שעובדים מהבית. בזכות המיקום והנגישות של מודיעין, אנחנו מאמינים שהיא תהפוך מקום אידאלי להקמת שלוחות של פירמות של עורכי דין, רואי חשבון וכיוצא באלה. והמיקום המרכזי ימשוך אליו גם מתוך מודיעין וגם מחוצה לה", מוסיפה רצבי.

מודל זה, שלא כמו מודלים עסקיים רבים אחרים שחוו משבר חמור מאז תחילת מגפת הקורונה, אינו נתקל במכשול הקורונה, כך לדבריה של רצבי. המציאות החדשה, בה הלימודים והעבודה עברו לתצורה מרוחקת, הביאה לדבריה את העובדים והמעסיקים לחפש מודל חדש שיאפשר עבודה רציפה, עם אינטרנט חזק ואמין, קרוב לבית, עם תאימות לתנאי "התו הסגול" של משרד הבריאות ועם גמישות בהתאמת החלל והתקשרות שאינה כובלת את הלקוח לטווח ארוך.

"אנחנו ב-'ROOMS' לא נתנו לקורונה לעצור אותנו, ואף מצאנו שהמודל שלנו מקבל תיקוף מצד השוק דווקא בימים משתנים אלה, בצל הקורונה. הריחוק החברתי הרחיק את האנשים מהמשרדים, אבל הצורך האנושי והמקצועי באינטראקציה חברתית לא נעצר. חברות מאמצות את המודל הגמיש של co-working דווקא בתקופה זו של חוסר ודאות, היות ואינו מחייב התחייבות", מספרת רצבי. "חללי עבודה משותפים נותנים מענה בדיוק לצורך לא להתחייב, ומעניקים מסגרת קהילתית, שהיא גם מפרה מבחינה מקצועית, וגם מאפשרת תקשורת בין אישית פנים מול פנים, תוך שמירה על כללי "התו הסגול" של משרד הכלכלה והתעשייה".

"אם למדנו שיעור אחד מהקורונה, זה שאי אפשר לדעת מה ילד יום, ואנחנו מציעים כאן גמישות רבה, שנותנת מענה לחוסר הוודאות ומבטלת את הצורך במחויבות לטווח ארוך", מוסיפה רצבי. "עכשיו כשהבשורה של 'ROOMS' הגיעה למודיעין, נשמח מאד לארח את כל העצמאים והחברות הקטנות, הבינוניות והגדולות, במתחם הייחודי שלנו בלב מרכז העסקים הראשי, שיוכלו כולם ליהנות מחודש נובמבר ללא תשלום במידה שיסגרו איתנו".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת15"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר