מורדות משואה, שטח התוכנית בגבעת משואה (צילום: זאב שטיין)
שטח התוכנית בגבעת משואה (צילום: זאב שטיין)

ניצחון ירוק: כישלון מוחלט למכרז של רמ"י במורדות משואה – 0 מציעים

לא רק בחירות: האזהרה של ראש העיר משה ליאון ליזמים שלא לגשת למכרז הוכיחה את עצמה - כשלמכרז של רשות מקרקעי ישראל לבניית מאות יחידות במורדות משואה לא ניגשו מתמודדים

פורסם בתאריך: 27.2.24 11:25

המאבק על בנייה בשטחים ירוקים בירושלים מוכיח את עצמו – למכרז של רשות מקרקעי ישראל לבניית מאות יחידות דיור במורדות משואה לא ניגשו מתמודדים. מדובר בכישלון מוחלט של רמ"י והצלחה משמעותית לראש העיר משה ליאון, אשר הזהיר את היזמים שאם ייגשו למכרז הם "ישימו את כספם על קרן הצבי".

עוד הוסיף אז ליאון כי העירייה בראשותו לא תקדם ולא תאפשר בנייה במורדות משואה, ונראה כי האמירות החד משמעיות הללו ביחד עם מאבק קודם של תושבי גבעת משואה שהצליח – הבריחו בשלב זה את היזמים.

עכשיו נותר לראות האם רמ"י תמשיך להתעקש ותנסה להוציא, שוב – בפעם השלישית – מכרז לבנייה במורדות משואה.

 

 

 

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר" בתחילת ינואר, התוכנית של רמ"י היא להקמת 550 יחידות דיור במורדות משואה. מדובר בתוכנית ישנה, שירדה מסדר היום אחרי מאבק עיקש של תושבי גבעת משואה ומלחה וארגוני הירוקים, שהשיגו את ביטולה בבית המשפט. כעת, כאמור, למרות שינוי הדעה של העירייה על התוכנית ועל אף העובדה שהתושבים וארגוני הסביבה עדיין מתנגדים נחרצות, מנסה רמ"י שוב את מזלה עם פרסום התוכנית.

ליאון, כאמור, הביע התנגדות נחרצת לתוכנית במשואה וציין כי "פרסום המכרז החדש על ידי רמ"י במורדות משואה, מהווה ניסיון התנקשות מיותר בטבע ובסביבה. מדובר באחד האזורים החשובים והרגישים בעיר והוא יישאר ירוק ופתוח".

יחד עם זאת, יצוין כי מכרז אחר של רמ"י – לבנייה באזור יער רוממה – כן הצליח וניגשו אליו מספר מועמדים. המכרז עדיין לא הסתיים והתוצאות יוכרעו בקרוב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יצחק יחזקאלי

    יש הצעת מינימום?
    אם לא,אני מציע שקל אחד, מקסימום הלך שקל לקרן הצבי…

  2. נתי

    מצויין לא צריך לבנות עוד דירות חדשות.שים לב ראש העיר שיש הגירה שלילית של צעירים במיוחד . מעניין למה ?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר