פרויקט 'מוזיאון רזידנס' (הדמיה: view point הדמיות)
פרויקט 'מוזיאון רזידנס' (הדמיה: view point הדמיות)

פרויקט 'מוזיאון רזידנס': שלב ב' נמכר במלואו, מכירות שלב ג' בעיצומן

בחברת אחים ישראל מדווחים - שליש מהדירות בפרויקט היוקרה, שסמוך למוזיאון ישראל כבר נמכר; האכלוס צפוי בספטמבר 2019

פורסם בתאריך: 26.5.18 12:57

בפרויקט היוקרה Museum" "Residenc סמוך למוזיאון ישראל נמכר שלב ב' במלואו, ובימים אלה נמשכות המכירות בשלב ג', שכולל 7 בניינים עם 6 דירות בכל בניין. האכלוס צפוי לספטמבר 2019.

  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

הפרויקט משתרע על שטח של כ-24 דונם וכולל 15 בניינים, בני 4 מפלסים כל אחד. הפרויקט ממוקם על המדרון הדרום-מערבי של מוזיאון ישראל, בסמוך לרחובות נוה שאנן, י.צ מיכאלסון ונחמן אביגד. מדובר באחד המגרשים היוקרתיים בירושלים . מתכנן הפרויקט: אדריכל אמציה אהרונסון.

"האדריכלים בפרויקט 'מוזיאון רזידנס' ראו חשיבות רבה בריבוי שטחים ציבוריים והקניית תחושה של שכונה ירוקה ומרווחת", מציינים השבוע בפרויקט, "ברמת איכות החיים הטובה ביותר שיש וחומרים הקרובים לטבע. ואכן, במקום רחובות הולנדים – ללא כניסת תחבורה ציבורית או פרטית, טיילת פנימית לג'וגינג, גינה שכונתית מודרנית עם אזורי ישיבה מוצלים, מזרקה מרכזית, שטחים ירוקים, ומשחקיית ילדים לרווחת תושבי הפרויקט. בבניינים ניתן למצוא שילוב של לובי מעוצב, מחסן וחניה תת קרקעית".

יזמי Museum Residence , שרצו להכניס בפרויקט גם פן אמנותי, שילבו בו יצירות אמנות ופסלים, פרי ידיו של האמן הבינלאומי צביקה חורש. ביניהם היצירה "מטבעות המקדש"- סדרת מטבעות מוזהבות. "יצירה זו מוצגת בחזית הכניסה ללובי", מספר יונתן ישראל, סמנכ"ל השיווק של האחים ישראל, "במטרה להפוך אותו לחלל אומנותי, המוסיף בזכות אלמנטים אלו נדבך של עושר תרבותי למתחם המגורים. השקעה בדירה בפרויקט Museum Residence היא נבונה ביותר – המתחם ממוקם בסמוך למוזיאון ישראל, ואחד מהפרויקטים המעטים שנבנים כיום במרכז העיר על קרקע בבעלות פרטית, שאינה בבעלות של כנסיה זו או אחרת, כך שהדיירים כאן לא יקבלו בעוד כמה שנים דרישות לשלם סכומי עתק לכנסיות השונות, בעבור המשך חכירת הקרקע. אני צופה עלייה של עשרות אחוזים בערך הדירות בפרויקט זה. כבר היום נהנים רוכשי הדירות הראשונות בשלב א' של הפרויקט שאוכלס מעלייה של כ-30 אחוז בשווי הדירות, שרכשו רק לפני כשנתיים וחצי".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר