אלי אוחנה ואלי טביב (צילומים:רויטרס, ניר קידר)
עכשיו זה רשמי - אלי אוחנה ואלי טביב (צילומים: רויטרס, ניר קידר)

דרך המלך: כך יחזיר אלי אוחנה את בית"ר לגדולה

אוחנה הגיע לעזור לחברו הטוב אלי. אם הוא יהיה נחוש להילחם בגזענות, הוא יעזור בעיקר לבית"ר

פורסם בתאריך: 18.5.17 13:48

המהלך של אלי טביב מבריק. אלי אוחנה חבר שלו, הם עבדו יחד בהצלחה בכפר סבא, הוא מאוד לויאלי כלפיו ואף דואג לשומר עליו בכל פורום אפשרי. אם לא די בכך, להביא את אוחנה, זה להחזיר למועדון את הסמל הגדול שלו, בהחלט מהלך מאוד חשוב תדמיתית. ואחרי כל זה, אולי הכי חשוב, השליטה בפועל תישאר בידיים שלו, של טביב. בקיצור, השאלה הנשאלת היא לא מדוע טביב הביא את אלי, כי אם למה אלי בא לטביב? וחשוב מכך איך אוחנה מתכוון להשפיע על המערכת, אם בכלל.

 

לאוחנה היה טוב מאוד בתקשורת. הוא אהב אותה והיא אותו. הרומן בין הצדדים פרח וכל אחד מהם יצא ממנו נשכר. היא קיבלה פיגורה שיודעת להתנסח והוא קיבל תודעה שלא רבים בני גילו, גם אם היו כוכבים גדולים, זוכים לה. בנוסף, הוא קיבל הרבה כסף עבור אחד הדברים שאהב לעשות גם בלי קשר לעבודה – לדבר כדורגל.

לאלי היה טוב מאז פרש מאימון בליגת העל. הן כמאמן נבחרת הנוער והן כפרשן. הנוסחה האולטימטיבית מבחינתו – להישאר בענף, רק בלי קללות מאוהדים, עקיצות של פרשנים ולכלוכים של עיתונאים. נקי. זו גם הסיבה שהוא סירב בנימוס לכל מני הצעות לחזור לקווים במהלך השנים. היה לו טוב בהתאחדות, היה לו טוב על כיסא הפרשנות. היה לו נוח.

אז מה קרה עכשיו, איך זה שפתאום אלי מוותר על אזור הנוחות? אז ככה, קודם כל קשה מאוד לסרב להצעה שהניח בפניו טביב. אוחנה ישלש את ההכנסות שלו במהלך הזה, שגם כך היו גבוהות. הסמל כבר לא ילד, יש לו משפחה מורחבת והמהלך הזה מבטיח לו ולהם הרבה שנים של שקט. הרבה! מעבר לכך, הוא לא באמת יחזור לביצה המסריחה.

אוחנה מגיע כאיש ניהול ולא כמאמן. לפחות בשנתיים הראשונות הוא מגיע "כבעלים" או אם תרצו עושה דברו של טביב. אוחנה בחור פיקח, אחרי כל מה שעבר על הקווים, הוא לא ישים את עצמו, מבחינה מקצועית, שנית בקו האש. יש לו את שרון מימר או כל מי שייאמן תחתיו בבית וגן, שיהיה אפוד אנושי. הוא לא יסכים לרדת לשם, תרתי משמע, בשום שלב.

אם כן, איפה המוקש שניצב מול אוחנה? המלחמה בגזענות, או אם תרצו המלחמה בלה פמיליה. במידה והוא יהיה על תקן מגשר בין טביב לגרעין הקשה, וייבחר שלא להיכנס לסוגיות בעייתיות, יהיה לו שקט. הוא אף יעצים את שמו ויאדיר את היותו סמל בקרב חברי לה פמיליה. אבל אם הוא יחליט לרדת מהגדר, להמשיך את מאבקו של טביב ויעמוד מאחורי המילים שלו עצמו כפרשן כנגד הפורעים שבאוהדים, צפויה לו קדנציה סוערת, לפחות בהתחלה.

מה הוא יבחר? קשה מאוד לדעת. אמנם שמענו אותו מתבטא בנושא כפרשן, אבל אנחנו לא באמת יודעים מה האג'נדה שלו. למעשה, אנחנו לא יודעים אם יש לו כזו, ואם כן עד כמה הוא נחוש ליישם אותה. אבל אם אני בכל זאת חייב לתת תחזית, הרי שיהיה לנו חורף לוהט. אחרי הכל, מספיק להיזכר מה הוא עשה בבני יהודה, כשהביא לראשונה שחקן ערבי לשכונה, ולהבין שאוחנה לא מפחד ממצבים קשים. ההפך, הוא תמיד היה אשף בניצול הזדמנויות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר