עודד קטש, תמיר בלאט, סולימן בריימו (צילומים: ניר קידר)
עודד קטש, תמיר בלאט, סולימן בריימו (צילומים: ניר קידר)

דעה| מסלול לתואר ראשון

רגע השיא של עונת 20/19 מגיע בפתחה של עונת 21/20

פורסם בתאריך: 23.9.20 16:24

 

אם לא יהיו הפתעות לא נעימות, כאלה ואחרות, כדוגמת התפרצות הקורונה במכבי ת"א כדורגל, הפועל תמריא לאתונה לרגע האמת שלה, שיחל ביום רביעי הקרוב מול בורגוס הספרדית. זה נשמע מוזר, אבל רגע השיא של עונת 19-20 הוא בכלל בחודשי ההכנה של עונת 20-21. מנפלאות הקורונה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


לצערי, ההכנות לא עברו בצורה חלקה וגבו "קורבן ראשון", כשג'ייקובן בראון ייעדר לתקופה ממושכת ולא ייטול חלק בטורניר הצ'מפיונס ליג – זו מכה לא פשוטה לסיכויי הפועל. אפרופו בראון, הפועל עשתה הרבה למענו כשהחזירה אותו, לאחר שברח בתקופת הקורונה כשהקבוצה היתה זקוקה לו ועכשיו הוא "נענש" על כך.

בכלי התקשורת חשף בעלי הפועל, אייל חומסקי, את הרצון להחתים את ג'רמי פארגו או שלווין מאק כמחליף למספר 69, אבל כל אחד מסיבותיו לא ילבש את החולצה האדומה של הפועל, להבנתי די בצדק, בעיקר כי הם רצו חוזה לעונה שלמה. במקומם, התבשרנו עם צאת החג, כי כריס קרמר, בעל עבר עשיר באירופה יגיע כמחליף לבראון. הרכז החדש הגיע עם עודף משקל ובמהלך בזק מרשים, הונחת ברגע האחרון ניקוס פאפס היווני, בעל הרקורד המרשים.

רמי מנדל (צילום: פרטי)

רמי מנדל (צילום: פרטי)

החתמתו של הגארד היווני היא חשובה, וההנהלה של הפועל הגיבה מהר לאירועים, אך מנגד יהיה לא קל לשלב את פאפאס בתוך המערך בתוך מספר ימים, כשמשחק הבכורה שלו הוא במשחק נוק אאוט, מול יריבה לא קלה.

איך אומרים? צרות לא בוחרים. קטש והג'נרל מנג'ר גיא הראל, הבינו כי אי אפשר לשים הכל על הכתפיים הצנומות של תמיר בלאט, שלא אמור להתמודד לבד עם הפיזיות והלחץ של הספרדים והעניקו לו עזרה זריזה – בתקווה שהחתמת הבזק תעזור להפועל להגיע עד הגמר לפחות. גמר חתימה טובה.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר