ג'ייקובן בראון, דאיניוס אדומייטיס (צילומים: שרון בוקוב, בדיבות הפועל בנק יהב ירושלים)
ג'ייקובן בראון, דאיניוס אדומייטיס (צילומים: שרון בוקוב, בדיבות הפועל בנק יהב ירושלים)

דעה | לא משנה איך וכמה – העיקר לנצח את הכבשה השחורה בחצי הגמר

המבחן האמיתי הראשון של דאיניוס אדומייטיס מגיע – המאמן החדש עדיין לומד את הקבוצה שלו, אבל הוא חייב להתחיל להשפיע כדי שהפועל תעבור את מכבי ראשל"צ בחצי גמר הגביע

פורסם בתאריך: 7.2.21 23:18

אחרי ההדחה המביכה והמפתיעה בצ'מפיונס ליג הפועל חוזרת להתמקד במסגרות המקומיות.

ביום חמישי הקרוב היא תשחק בחצי גמר הגביע  נגד מכבי ראשל"צ לעוד קרב בסדרה הבלתי נגמרת בין הקבוצות במשחקים מכריעים. ידה של הקבוצה מעיר היין הייתה על העליונה לא פעם בשנים האחרונות ואין אוהד הפועל שלא חושש ממשחק במסגרת חצי גמר נגד הכתומים. רק להזכיר שלא מזמן הפועל הודחה, גם אם במפעל זניח, במשחק מכריע בקרב על העלייה לשלב הבא בליגה הבלקנית על ידי אותה ראשל"צ, לאחר שהאדומים כבר הובילו בפער מבטיח.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


זה יהיה המבחן האמיתי הראשון של דאיניוס אדומייטיס המאמן החדש של הפועל. אני מחריג את משחק ההדחה מול הצרפתים באירופה, כי לליטאי עדיין לא הייתה השפעה כמעט וזו עדיין הייתה "הקבוצה של עודד קטש". לאחר שלושה שבועות במסגרת התפקיד יהיה אפשר לבחון אותו באמת ולראות אם הוא זה שיצליח להסיר את "המנחוס" מול הקבוצה של גיא גודס.

תחת המאמן החדש אני יכול כבר להבחין בשיפור הגנתי מסוים. יש לו ראייה שונה מקטש לגבי חוקים הגנתיים.  דוגמא קטנה: הטיפול שלו בפיק אנד רול שונה מאשר קודמו. בעוד קטש העדיף חילופים אוטומטיים בחסימה, אדומייטיס העדיף לנסות ולשבור את החסימה או להתנפל על הגבוה. נכון שזה עדיין לא עובד לגמרי, אבל יש שיפור בנושא ואני מניח שעם הזמן ההגנה תשתפר עוד. בהתקפה לעומת זאת לא זיהיתי שינויים גדולים מדי.

אדומייטיס יצטרך להתייחס לדלילות של הפועל בצבע ולתת שם פתרון לצמד הגבוהים הדומיננטיים של הקבוצה מעיר היין – אקיל מיצ'ל ודריל מונרו. האחרון אוהב מאוד לשחק נגד הפועל, במיוחד במעמדים גדולים והוכיח לא פעם שהוא מאפיל על הקו הקדמי של הפועל כשחשוב. תומאס ובריימו הם שני שחקנים נהדרים, אבל לשניים יש נטייה לעמדה 4 ולהתקשות מול שחקנים גבוהים וטובים. זה קורה בעיקר באירופה, אבל גם בארץ ראינו לא מעט פעמים שהם מסתבכים עם גבוהים איכותיים. להפועל אין באמת סנטר ואפשר רק לקווה שאדומייטיס ימצא לכך פתרון.

להפועל יש ברוסטר שישה זרים, כך שאחד מהם יצטרך לשבת בחוץ. הבחירה אמורה להתמקד בין ג'אמיל ווילסון לבין מלקולם היל. שניהם לא נראים טוב ובעונה רעה מבחינתם, אבל אני עדיין מעדיף את היל שתחת אדומייטיס נדמה שיש לו קצת יותר בטחון, למרות שהוא רחוק מאוד מלספק את הסחורה. הסמול פורוורד שהגיע מאסטנה הקאזחית הוא אכזבה גדולה מבחינתי והיכולת הלא מרשימה שלו רק מזכירה לי את החסרון הגדול של ג'יימס פלדין.

אי אפשר להזכיר את פלדין בלי השותף הטבעי ג'קובן בראון. הרכז של הפועל מגיע למשחק אחרי תקופה לא טובה, מה שקרה לו גם בשנה שעברה לפני הזכייה בגביע ואפשר לקוות שזה יקרה גם השנה. הפועל צריכה את תמיר בלאט שלומד מה זה לחיות בלי קטש כשותף של בראון, ואם זה לא יקרה להפועל יהיה מאוד קשה לנצח. כך או אחרת, הפועל היא עדיין פייבוריטית וצריכה להגיע לגמר. הגיע המן לנקמה ספורטיבית.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר