אוהדי בית"ר, אוהדי הפועל (צילומים: אורן בן חקון)
אוהדי בית"ר, אוהדי הפועל (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | עם מבט לעונה הבאה? נצחון בדרבי יהיה נהדר, אפילו תיקו זה בסדר

בבית”ר רוצים לסיים את הסיפור עם נצחון נוסף, למרות שגם תיקו זו לא תוצאה רעה, בטח כשהפועל חייבת את הנקודות כדי לשרוד. האם האדומים יצליחו לשבור רצף של 30 שנה ועשרה משחקי דרבי ללא ניצחון?

פורסם בתאריך: 20.4.22 10:06

האם בית״ר סוף-סוף תצא לחירות, ותתפנה להתעסק בענייני הרכישה, עם שמות חדשים-ישנים כמו ארקדי גאידמק ואלי טביב, או שמא תחזור להסתבך במעמקי התחתית? במוצאי שבת התשובות.
בטיימינג מביך ומנותק, ובזמן שרבבות יוצאי מרוקו יארחו בביתם את חגיגת המימונה המסורתית, תפגשנה בית״ר והפועל ירושלים לדרבי האחרון של העונה, אחרי ששני הקודמים הסתיימו ב-0:3 מוחץ לבית״ר, פעם על הדשא ופעם בזכות חוסר ריכוז של זיו אריה. המאמן של הפועל נראה מדוכדך לאחרונה, כמו אחד שמבין שהוא נכשל, אבל אם הוא יצליח להשאיר את הקבוצה שלו בליגה, ולא מן הנמנע שזה יקרה, אז במבחן התוצאה הוא שיחק אותה – למרות שלל הביקורות. הרי זה כל מה שהפועל צריכה – לעבור את העונה בזו בשלום, לתקוע יתד בליגת העל, ולהמשיך זה הלאה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


ובחזרה לשעה, וליום- כל כך חבל. חבל שהאוהדים נמצאים שתחתית סדר העדיפויות של מקבלי ההחלטות. חבל שתימנע חוויה אמיתית מהרבה מאוד אוהדים שלא יוכלו להגיע למגרש נוכח הנסיבות. ההחלטה הזו מצטרפת לשורת החלטות ביזיונית של המנהלת שבבסיסם חוסר כבוד והערכה לקהל אוהדי הכדורגל בפרט ולבית״ר בכלל.
מבחינת הפועל זו הזדמנות אחרונה להשאיר לעצמה סיכוי להינצל. מבחינת בית״ר אסור להתבלבל – היא עדיין לא נשארה בליגה והפסד לאדומים יסבך אותה בתחתית מחדש. הפגרה הארוכה ודאי פגעה בבית״ר שנכנסה לרצף משחקים טוב, אבל תסמכו על אבוקסיס שיידע לפקס את השחקנים ולהכין אותם למשחק, שאננות לא תהיה פה. מבחינתי בית״ר, לפחות היא הרוויחה בזמן הזה גם את בואצ׳י שהתאושש מהפציעה בקרסול. שמעתי שישנה התלבטות בינו לבין האסלביינק – מבחינתי אין בכלל שאלה. החלוץ הסורינאמי אמנם מהיר ומגיע למצבים, אבל הוא לא הבנאדם שהיית רוצה שיעמוד מול השער בדקה ה-90, וזו תכליתו של כל חלוץ, בכל מגרש וארץ בעולם.
להערכתי מכבי פתח תקווה תנצח את נוף הגליל שתרד, ותצמצם את הפער מבית״ר ל-3 נקודות.
הלוזונים לא יוותרו וינסו למשוך את אחת הירושלמיות למטה במקומם. הדרבי ישפוך אור – מי זאת תהיה?
אין ספק שהרגע המכונן והכי חשוב של בית״ר העונה היה ההחתמה של יוסי אבוקסיס שהגיע לכאן ופשוט שינה לחלוטין את האנרגיות, האמונה ובעצם את כל הקבוצה. סביר שבית״ר היתה יורדת ליגה בלעדיו, אבל איתו זה נראה שהיא צועדת בבטחה להישארות.
בכל אופן, חובת ההוכחה על השחקנים, שצריכים עוד ניצחון אחד כדי להרגיש בטוחים באמת.
עד היום שתי הקבוצות נפגשו 58 פעמים במסגרת הליגה, כאשר בית”ר היא הקבוצה הדומיננטית עם 25 נצחונות, לעומת הפועל שניצחה ב-12 משחקים בלבד. בנוסף, 21 משחקים הסתיימו ללא הכרעה.
למרות שני הניצחונות במפגשים הקודמים, בבית״ר קונים הפעם גם תיקו, שיקרב אותם להישארות וירחיק את היריבה מחוץ מבטחים. יהיה משחק מעניין.
אני רןצה להזכיר שהפועל לא ניצחה דרבי בליגה משנת 1991, רצף בלתי נתפס – 30 שנה, עשרה משחקי דרבי שהאדומים משתוקקים לעצור. מעניין אם דווקא הפעם זה יצליח להם.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר