יוסי אבוקסיס, תמיר עדי (צילומים: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס, תמיר עדי (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | פיקוד מרכז: הקרב בדרבי יוכרע על השליטה באמצע המגרש

תמיר עדי ודן עזריה יצטרכו לשלוט במרכז המגרש שבית"ר תנצח את הדרבי האחרון והחשוב של העונה. שחקני הפועל יבואו בטירוף כי הם צריכים את הנקודות, אך אני מאמין שגם הפעם סמל המנורה יגבר על הפטיש והמגל

פורסם בתאריך: 20.4.22 10:12

במוצאי החג (בעוד החלטה מנותקת לחלוטין של המנהלת), בית״ר שלי תגיע לדרבי האחרון העונה מעמדה עליה חלמנו עד לפני חודש. יוסי אבוקסיס קיבל אסופת שחקנים ועשה מהם קבוצה, שזה כבר שיפור עצום ביחס למה שראינו העונה. יש כאלו שכבר חוגגים הישארות, אבל אני מסרב לברך על המוגמר. כבר ראינו שאנחנו מסוגלים להפסיד לכל קבוצה העונה, ואין ביטוח שאכן נצליח לגבור על קטמון (נו בסדר, הפועל ירושלים) או על מכבי פתח תקוה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


אנחנו באים לדרבי מעמדה יחסית נוחה, שבה היריבה שלנו חייבת לתקוף ולצאת קדימה ולא יכולה להסתגר, מצד שני ראינו העונה שבכל פעם שאנחנו מסתגרים אנחנו מזמינים התקפות וגם סופגים את השער. בהנחה שהפועל ירושלים לא תחליט לעלות לדרבי הקרוב עם שישה זרים, המפתח ל-3 הנקודות יהיה בקרבות האמצע – תמיר עדי ודן עזריה יצטרכו להמשיך ולהחזיק את מרכז השדה ולדחוף קדימה. ההישארות בליגה היא מין חומה כזאת שאנחנו לא מסוגלים להביט ולראות מה יש מאחוריה, לכן כל עוד לא נבטיח הישארות אי אפשר באמת להתפנות ולחשוב על העונה הבאה, שגם בה ככל הנראה לא נלקק דבש.
דבר אחד מרגיע אותי בהסתכלות על העונה הבאה והוא שסוף סוף יבנו פה סגל, גם אם רק על ידי שחקנים שיגיעו בחינם ובשכר נמוך, שלא יהיה בצלמו ובדמותו של האיש המוקצה מחמאת המיאוס בטדי – משה חוגג. הבעלים, שכזכור ולמרות השקט התקשורתי בנושא, מואשם על ידי המשטרה בשלל סעיפים נוראיים, כחלק מהמגלומניה שלו גם חשב שהוא הסקאוט, המנהל המקצועי והמאמן הטוב בעולם ובנה לנו סגל של אינדיבידואלים בינוניים, שיחד רבים ביניהם מי יכדרר יותר ומי יאבד יותר כדורים. אני סבור ובטוח שסגל שיבנה על ידי אבוקסיס יכול להשאיר אותנו בליגה ולראייה, שחקן זול ולא מוכר כמו דן עזריה שהגיע בחלון ינואר, שמעטים ביציע ידעו מי הוא, הפך להיות השחקן הטוב ביותר שלנו. אני מקווה שבעונה הבאה אבוקסיס יידע לעזור לאביאל זרגרי לחזור לתלם, כפי שעשה עם הרבה צעירים מוכשרים בעבר.
דבר נוסף המדיר שינה מעיניי הוא הזיכרון הקצר של אוהדי בית״ר. אם צריך אני מוכן לרענן אותו ולהגיד כי גם אחרי משחק וחצי טובים של מיכאל אוחנה, צריך לזכור שבמשך שנתיים וחצי הוא לא תרם כלום, גם לא בחלקים שהיה בריא.
אך לפני הדיבורים על העונה הבאה, יש פה דרבי וכבוד עירוני על הכף. הפועל ירושלים יבואו בטירוף, זכר להשפלה בדרבי הראשון העונה בליגה וההשפלה הלא פחותה בדרבי האחרון עת התגלה הפער במתמטיקה של אנשי היריבה העירונית. נכון לעכשיו הקהל הבית״רי טרם התעורר ורכש כרטיסים בהמוניו לדרבי אבל מאמין שכמו כל דרבי העונה גם הפעם אנחנו ניתן את הטון ביציעים ונוכיח, שגם בשנה קשה כמו זאת, העיר הקדושה בעולם צבועה בצהוב-שחור וסמל המנורה גובר שוב, בפעם המי יודע כמה, על סמל הפטיש והמגל ושהבית״רים יצהלו אחריו שוב.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר