רטין אובאסוהאן, יותם הלפרין (צילומים: אורן בן חקון)
רטין אובאסוהאן, יותם הלפרין (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | נוק אאוט: מכבי הבהירה להפועל שאין לה באמת יכולת להתמודד על התואר

0:4 מוחץ לצהובים העונה, רק מחזק את ההרגשה שאין להפועל את הכלים הנכונים. הלפרין חסר נסיון, אובאסוהאן לא מגיע למשחקים גדולים, הישראלים לא ברמה וגם לא חלק מהזרים. את החלומות אפשר להחזיר למגירה

פורסם בתאריך: 4.5.22 01:29

קשה להגיד שההפסד למכבי ת"א, בקרב על המקום הראשון שהיה מעניק את יתרון הביתיות לקבוצה של יותם הלפרין, הפתיע אותי. עד למשחק הזה הפועל הפסידה למכבי בשלושה משחקים, כולל גביע ווינר, והאדומים שנראו לא טוב במרבית העונה מעדו פעם נוספת במשחק חשוב – בדיוק כמו שקרה להם לכל אורך העונה: ההפסד להפועל ת"א בגביע, ההדחה מול פרומטיי באירופה והפסד למכבי שעלה באיבוד המקום הראשון בתום הליגה הסדירה, אלא אם כן יקרה משהו בלתי צפוי. כן בטח.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


להפועל יש קבוצה צמרת בליגה הישראלית והסגל הבינוני שלה מספיק לזה, אבל הוא לא מסוגל להתמודד מול מכבי ת"א הנוכחית, גם כשזו לא הכי מרשימה. ככה יהיה קשה להתמודד על תואר האליפות.
הפועל נשענת על צמד הגארדים ג’יילן אדאמס ורטין אובאסוהאן. אדאמס המצויין (חייבים להחתים לעונה נוספת) עם הופעה נהדרת בחצי הראשון החזיק את האדומים, אבל בחצי השני קיבל טיפול מאבי אבן עם דאבל אפ שהכריח אותו למסור את הכדור הישר לשחקנים המאוד מוגבלים ששיחקו לידו, שלא ידעו לנצל את הסיטואציה. אובאסוהן, לצערי, הוא שחקן שבועט בדלי פעם אחר פעם כשחשוב וזאת לא הפעם הראשונה. מספיק להיזכר בקמפיין האירופי הרע שלו. איבודי הכדור התכופים שלו עלו להפועל פעם אחר בעצירת מומנטום בצד האדום כשהצהובים הענישו מיד בשלשות. באותה נשימה אפשר להגיד שהפציעה של הרכז הבלגי-ניגרי שלא קרתה במגרש, אלא במקומות אחרים לגמרי השפיעה עליו מאוד. כך או אחרת, ככה לא נראה מנהיג והוא מוכיח שאין ממש על מי להסתמך במשחקים הגדולים, אלא רק מול בינוניות.
השינויים שהפועל עשתה במהלך העונה שיפרו אותה במעט, אבל בשורה התחתונה הם לא באמת קידמו את הקבוצה ואף החתמה לא תגרום לראשי הפועל לשקול את המשך דרכם של ג’ון אגבונו, קייסי ריברס ובטח לא אי ג’יי רוולנד לעוד עונה. הם פשוט לא ברמה.
גם יותם הלפרין לא יוצא נקי מניהול המשחק ויש לו חלק גדול בהפסד. לדוגמא, בחצי הראשון כשהקבוצה רצה יפה בדקות מסוימות הוא החליט לערוך חילופים תמוהים, במקום ללחץ על הגז ולנסות להגדיל את ההפרש, חילופים שנראו כאילו נלקחו מהבית ולא מתוך מחשבה שעצרו את המומנטום. גם בתחילת המחצית השניה הוא לקח פסק זמן באיחור ולא עצר את הריצה של מכבי עוד בתחילתה. אם הוא רוצה להיות מאמן, יש לו עוד הרבה מה ללמוד.
על הישראלים של הפועל חבל להרחיב את הדיבור. שגב לא מתאים לרמות האלה והוויתור על זלמנסון נראה הזוי. וורקמן מתאים לקבוצות בינוניות ואדם אריאל חוץ משלשה פה ושם לא יכול לתת הרבה. דוברת פוטנציאל, אבל יש לו עוד הרבה לאן להתפתח. בקיצור, סגל ישראלי חלש. עכשיו מול בני הרצליה רצוי לא למעוד, כי זה ידרדר את הפועל למקום השלישי ובלי יתרון בחצי הגמר מול אותה הרצליה כנראה.
בשורה התחתונה זה עוד עונה שלא יהיה בה כלום. היא אומנם לא נגמרה, אבל לא נראה לי שהאדומים יכולים לאיים על התואר. נתראה בעונה הבאה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר