שחקני הפועל ירושלים (צילום: דן יידוב, הפועל ירושלים)
שחקני הפועל ירושלים (צילום: דן יידוב, הפועל ירושלים)

הסגנית, אבל של הסגניות | טור דעה

בעבר, הייתה הפועל האלטרנטיבה העיקרית למכבי. כיום, היא מתחת להפועל ת"א והפועל חולון

פורסם בתאריך: 24.11.22 17:10

ביום ראשון הפועל תגיע למפגש מול מכבי בנוקיה, והעובדה שאף אחד לא מתלהב מדאיגה. הפועל הפכה העונה מבחינת מכבי לעוד קבוצה בליגה. בתום שבוע יורוליג עמוס, שעוד התחיל בדרבי התל אביבי, פתאום ביום ראשון הקרוב תנחת ביד אליהו איזושהי דמות מטושטשת מהעבר. הפועל היא קבוצה עמומה – יש לה מאמן שרוב הזמן נמצא בסימן שאלה ושחקנים שאף אחד לא יופתע אם יוחלפו. הנה למשל הגיע השבוע הגארד ברנדון בראון – האם ניתן להיות משוכנעים שהוא יזכה אף לסיים את העונה?


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


הפועל ירדה ממעמדה, וכיום הפועל תל אביב והפועל חולון הן האלטרנטיבות. הפועל לא ממש מאיימת על האליפות ולא נראית כמו אטרקציה שמציקה למכבי. הקהל של הפועל רדום, חברי הבריגדה נעלמו מהיציעים, עושה רושם כי ליד אליהו שפעם נצבע באדום, מצפה הפעם נמנום. הפועל פשוט הפסידה את התואר שלה – לא למכבי, אלא להפועל תל אביב ולחולון, שהן הסיפור החדש של האופוזיציה.
נוהגים לומר שהקהל של הפועל מבין כדורסל. ייתכן, אבל הוא לא מבין כדורסל עד כדי כך שיהיה מרותק מרצונו החופשי למשחק של הגנה. אוהדי הפועל לא סיימו כולם אקדמיות לכדורסל ורובם מייחלים בעיקר למשחק ריצה עם מתפרצות ומעברים. קוראים לזה שואו. אבל, מהצד השני, יש את האסכולה של אלכסנדר דז’יקיץ’ – מאמן שחותר לסקור נמוך, לסדר, לקצב איטי. כשאומרים – “לא מתאים לדי.אן.איי – מתכוונים לזה.
וכך, הפועל בעלת ההיסטוריה המרגשת, ההווה האפרפר והמאמן ש”אינו מתאים לדי.אן.איי” תגיע ליד אליהו כשיש לה דווקא סיכוי סביר בכל זאת לעקוץ. זה יהיה בערך המשחק האלף של מכבי בתוך כמה ימים, ובסיוען של קצת רוטציות, עייפות ועומס, אפשר לצאת משם עם ניצחון. דז’יקיץ ינסה להביא אחד-אפס קטן, עם יצירת יתרון סביר ומיד לאחריו בונקר מול מכבי העייפה.
ובכל זאת, ייתכן שניתן לראות ביום ראשון הקרוב הזדמנות לה זיר משהו מהיוקרה, מכוח ההרתעה. זהו הרי אירוע שנהוג לכנותו סופר-קלאסיקו, ולהפועל יש צ’אנס להעביר מסר. כלומר, לא מסר מול מכבי, אל תיסחפו, אבל אולי בשעה טובה תהיה אמירה מול הפועל תל אביב וחולון, כך שלפחות יוחזר תואר הצ’ה גווארה של הליגה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לב אדום

    כדאי לך לאכול את הכובע. מי ניצח את מכבי ביד אליהו. בטח שלא עיתונאי קטן וחסר סבלנות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר