ספידי סמית', אוהדי הפועל (צילומים: אורן בן חקון)
ספידי סמית', אוהדי הפועל (צילומים: אורן בן חקון)

את הכסף סופרים במדרגות | דעה

הפועל אומנם הפסידה להפועל ת"א בקרב עיקש שהזכיר נשכחות, אבל לא צריך לשכוח שאת הכסף סופרים במדרגות ויש זמן למקצה שיפורים

פורסם בתאריך: 29.12.22 11:59

המשחק מול הפועל ת”א ביום שני האחרון הזכיר נשכחות. הקהל מילא את החלק התחתון בארנה ואוהדי הפעול מת”א הגיעו אף הם בהמוניהם והקהל של שתי הקבוצות סיפק תצוגת עידוד שמתאימה למשחק פלייאוף. כיאה לאווירה כזאת, גם המשחק היה צמוד, מורט עצבים כשכל מהלך קובע ושחקני הקבוצות נלחמו עד “זום דם” כמאמר הקלישאה, אך במונחים ספורטיביים ראינו שתי קבוצות חזקות שכרגע ידם של התלאביבים על העליונה. דני פרנקו מחזיק בסגל מרשים ועמוק, כנראה הטוב בליגה וכרגע הם טובים מהפועל שלנו. לאדומים מנגד, היה את מלוא התירוצים להפסד: שיפוט לא ביתי בעליל, ספסל קצר, הדבקת 2 עבירות מהירות לזאק הנקינס, יכולת נוראית של ספידי סמית’ ופתיחה חלשה של המשחק שגרמו לשחקניו של דז’יקיץ’ לרדוף אחר שחקניו של פרנקו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ההפסד היה החמישי במספר של הפועל והשלישי ברציפות במסגרת הליגה, ולמרות שזה נראה שלפחות בליגה הפועל בירידה, אפשר לשאוב אופטימיות מכך שגם אחרי ההפסד האחרון, אפשר לראות קבוצה לוחמת, הגנתית, כזו שנותנת הכל על המגרש ולא מוותרת. כדי שהפועל תתחזק בליגה, היא צריכה להביא גארד ישראלי שיחפה על חסרונו של נועם דוברת שסיים כידוע את העונה. במשחק מול הפועל ת”א אפשר היה להרגיש את היתרון בעומק הספסל של היריבה מול הדלילול של הפועל. איתי מושקוביץ’ מהגליל, הוא אחד הפייבוריטים למירוץ ואחד החביבים על המנהל המקצועי יונתן אלון, אבל כרגע הפועל נתקלת בקשיים מול גליל עליון ולא רק מולה – אף קבוצה, כולל קבוצות בליגה השניה לא מוכנה לשחרר שחקנים מרכזיים מקבוצתם. יש למצוא פתרון לסוגייה שמתפתחת לבעייתית ומקשה על הפועל במשחקי הליגה.
הפועל לא תסיים את הסיבוב הראשון באחד מארבעת המקומות הראשונים, מה שאומר שהגרלת הגביע תזמן לה את אחת מארבעת הקבוצות החזקות בליגה כבר ברבע הגמר, וזו סיטואציה לא פשוטה ואתגר גדול עבור דז’יקיץ’. ברנדון בראון שהגיע כבר לפני כחודש לא מוצא את מקומו עד עכשיו ויש לשקול בהמשך להחליפו בזר דומיננטי שיוכל לשדרג את הקבוצה כדי שיעזור לה להילחם על תארים. רק לא לשכוח שאת הכסף סופרים במדרגות ויש זמן לתיקונים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר