אלעד עמדי, אוהדי הפועל (צילומים: פרטי, אורן בן חקון)
אלעד עמדי, אוהדי הפועל (צילומים: פרטי, אורן בן חקון)

הפועל ירושלים לא מוותרת: דורשת מיליון שקלים והתנצלות מהשדר אלעד עמדי ומרדיו ירושלים

בעקבות ההתבטאויות הקשות של עמדי כנגד הפועל ירושלים ואוהדיה בתחילת החודש, יומיים לפני משחק הדרבי הירושלמי, שלח המועדון התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים. המועדון דורש 500 אלף שקלים מעמדי ו-500 אלף שקלים מרדיו ירושלים. דרישה נוספת - העברת נוסח התנצלות פומבית לעיון ואישור המועדון. רדיו ירושלים: "נגיב בבית המשפט כשנקבל את התביעה". עמדי: "אני לומד את תוכן המכתב ואגיב בהתאם"

פורסם בתאריך: 26.1.23 20:43

סערת אלעד עמדי והפועל ירושלים נמשכת: בעקבות ההתבטאויות הקשות של עמדי, שדרן רדיו ירושלים, כנגד מועדון הפועל ירושלים ואוהדיו יומיים לפני משחק הדרבי הירושלמי – שיגרה הנהלת הפועל ירושלים מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים לעמדי ולרדיו ירושלים. בפנייה דורשת הפועל ירושלים, באמצעות משרד עו״ד גולדפרב-זליגמן המייצג את המועדון, כמיליון שקלים – 500 אלף שקלים מעמדי ו-500 אלף שקלים מרדיו ירושלים – בשל פרסום לשון הרע על המועדון שנאמרו בכוונה לפגוע.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירת 5 חדרים בדרום העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


זאת ועוד – הפועל ירושלים דורשת להעביר אליה לעיון ואישור עותק של התנצלות בכתב, שאחרי אישורה תפורסם בתוכניתו של עמדי – עמדינה – באותו אופן בו פורסמו הדברים הקשים שאמר עמדי על המועדון.

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר" לפני כשלושה שבועות, ערב משחק הדרבי הירושלמי – ביום חמישי ה-5.1.2023, בתוכנית הרדיו 'עמדינה' שהוא מגיש, אלעד עמדי התבטא בצורה קשה, שלא לומר אלימה, כנגד הפועל ירושלים ואוהדיה.



במכתב ההתראה שנשלח לעמדי נכתב, בין היתר, כי "לתדהמתה של הפועל ירושלים, במהלך התוכנית יצאת במתקפה זדונית שלוחת רסן וחסרת שחר על הפועל ירושלים, הנהלת ואוהדיה. במשך דקות ארוכות האשמת את הפועל ירושלים ואוהדיה בשלל האשמות חמורות לפיהן במשחקי הפועל ירושלים, קבוצה קיצונית אנרכיסטית וטרוריסטית, שהשתלטה כביכול על האצטדיון, שורפת את דגלי המדינה, דורכת עליהם, מסירה אותם ומכה את האוהדים אשר מבקשים להניף את דגל המדינה. הפועל ירושלים מתוארת כקבוצה שאיבדה כל צביון ישראלי, משל היתה קבוצה פלסטינאית (הפועל אל קודס), והכל, כך לפי האשמותיך, בעידוד הנהלת המועדון. תיאור המצב הוא כה חמור עד אשר (כך לטענתך) גייסת "צבא" על מנת להגן על דגלי המדינה ואוהדיה של הפועל ירושלים המבקשים לעשות שימוש בדגלים אלה (שכן לדידך המועדון כאמור מעודד התנהגות כזו). הרחקת לכת עד כדי כך שהצהרת שהינך מוכן לשבת בבית הסוהר בגין המעשים שבכוונתך לעשות, כל זאת בשפה בוטה, גזה, משתלחת ומסיתה לאלימות, תוך סיכום חיים ממש".

במכתב ההתראה ישנם ציטוטים מהדברים אשר אמר עמדי בתוכניתו, כאשר לטענת הפועל ירושלים הוא דיבר בגנות המועדון במשך כ-15 דקות שלמות. "מכות רצח ביציעים של הפועל מקבלים אוהדים ציוניים שרוצים להרים דגל ישראל.. למה הפועל קטמון מתנערת מלגנות את אותם…?".

עוד ציטוט שמובא במכתב: "זה אותם אנשים שרוצים להרביץ לחיילים ועושים את כל הטרור, זה אלה, רובם שוברים שתיקה, בצלם. כל שונאי ישראל למיניהם שהשתלטו על האצטדיון ומאיימים על אוהדי הפועל שאם יביאו דגל ישראל הם גם יקבלו מכות…".

במכתב ההתראה טוענת הפועל ירושלים כי הדברים שנאמרו על ידי רחוקים מלהיות נכונים או קרובים לאמת. לדברי המועדון, במשחקי הקבוצה לא מכים אוהדים שמבקשים להניף דגלי ישראל ולא מאיימים על אוהדים.

 

 

באשר לרדיו ירושלים, במכתב ההתראה לפני הליכים מצוינים כל האמירות הקשות של עמדי וכי הדבר מהווה לשון הרע. בנוסף נטען נגד הרדיו כי "המועדון נותר המון ופעור פה גם מתגובתה של הנהלת התחנה להתנהגותו של עמדי. כך, ביום ראשון (8.1.23) השעה רדיו ירושלים את עמדי ופרסם כי הנהלת הרדיו "עורכת בימים אלו בדיקה בנושא המדובר ומטפלת בכך במלוא הרצינות. עד לסיום הבדיקה, השדר אלעד עמדי מושעה מרדיו ירושלים". עו פרסמה הנהלת התחנה כי "רדיו ירושלים מגנה כל אלימות ועידוד אלימות, פיזית ומילולית, ומתנער מכל אמירה לאלימות כפתרון". שום מילה על ההאשמות וההכפשות החמורות כלפי המועדון ואוהדיו".

בהמשך טוענת הפועל ירושלים כי "אותו 'בירור' נמשך זמן קצר והשעייתו של עמדי בוטלה בתוך כ-48 שעות והוא חזר לשדר גרגיל כבר ביום 10.1.23. גם לאחר חזרתו לא התנצל עמדי על ההכפשות החמורות כלפי המועדון ואך התנצל בקצרה (ככל שניתן לראות בכך התנצלות כלל) על קריאתו לאלימות".

בהמשך מוסבר כי "התנהלותה של הנהלת התחנה, גם לאחר שידור התוכנית, רק חיזקה ונתנה יתר תוקף ללשון הרע שפורסמה על המועדון והפגיעו בו כמתואר לעיל. לאור האמות בשלב זה ולצרכי פשרה בלבד, הנכם נדרשים לפצות את הפועל ירושלים בגין מעשיכם ומחדליכם הנזכרים בסך של 500,000 שקלים".

מרדיו ירושלים נמסר בתגובה: "נגיב בבית המשפט כשנקבל את התביעה".

אלעד עמדי בתגובה: "היום נתקבל מכתב מב"כ של איחוד אוהדי הפועל ירושלים, אני לומד את תוכן המכתב ואגיב בהתאם".

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. נגעל מעמדי

    אלעד עמדי איש קטן .ילד כאפות מגילה שעלה לו…אני החרמתי את רדיו ירושלים שנותנים לפח אשפה הזה במה. כל פלוץ שסיים 12 שנות לימוד הופך להיות משהו מיוחד ..לך תשב במזרחי ותקלל יגזען. אה ועוד משהו כל החברות שאתה מפרסם ומכוון אנשים תמימים ללכת אליהם תעשה בדיקה קצרה בחוות דעת בגוגל על החברות שאתה כל כך משבח אותם..אל תפיל אנשים. עמדי איש קטן ושפל אתה. חוץ ממוזירה טובה שאתה עושה אתה לא שווה יחס.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר