נועם יעקב, אלכסנדר דז'יקיץ' (צילומים: אורן בן חקון)
נועם יעקב, אלכסנדר דז'יקיץ' (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | שבוע גורלי

שחקני הפועל בלטו בנבחרת ישראל ובראשם נועם יעקב המוכשר כשהם ממשיכים את השיפור אותו הוביל אלכסנדר דז'יקיץ'. עתה יש לפניהם צמד משחקים קשה, בליגה נגד הפועל ת"א והפועל חולון בקרב קריטי באירופה

פורסם בתאריך: 1.3.23 23:48

המומנטום של הפועל נעצר זאת לאחר שלא היו השבוע משחקים בשל 'פגרת משחקי הנבחרת'. לא מפתיע לגלות כי שחקניה הישראלים של הפועל תופסים חלק נכבד בסגל הנבחרת. שלושה כאלה ישנם בסגל – נועם יעקב, איתי שגב ועוז בלייזר – אשר מקבלים דקות משמעותיות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


הזמנתם של השחקנים היא המשך ישיר לפיתוח שהם עוברים תחת הדרכתו של הגנרל הסרבי אלכסנדר דז'יקיץ', שמעבר לבמה ולדקות המשחק שהוא מעניק להם, הוא גם מקדם אותם מקצועית באימונים, ואת התוצאות אפשר לראות ביכולת המשופרת גם במדי הנבחרת הלאומית.

נועם יעקב מראה שצומח כאן כוכב אמיתי. הוא התפתח בוילרבאן, אבל תחת דז'יקיץ' הוא יוסיף עוד להשתפר, כשהאחרון לא מפחד לזרוק אותו למים העמוקים כפי שעשה במסגרת הגביע. כולי תקווה, שנמשיך ונהנה גם בשנה הבאה מיעקב שאמור לחזור לקבוצתו הצרפתית, אבל עוד חזון למועד ובינתיים אפשר להמשיך ולהנות מההתפתחות שלו. מילה טובה מגיעה גם לאיתי שגב, שהפגין יכולת טובה מול הפינים, המשך ישיר לתרומה שלו השנה בהפועל. הקפטן האדום שהיה מושמץ בשנה שעברה מגלה שיפור משמעותי (תנחשו לבד תחת איזה מאמן) והפך לאחד האהובים על האוהדים.
ואחרי שפגרת הנבחרת הסתיימה, לפנינו בליץ של שני משחקים חשובים – הראשון מחר (מוצ"ש) בערב, נגד הפועל תל אביב בדרייב אין. את התוצאה במסגרת הגביע אתם בוודאי זוכרים, ובכל זאת אומר שזה היה נוקאאוט מהדהד. כך או אחרת, חשוב מאוד לצמצם את הפער מהאדומים מתל אביב שבטוח עשו שיעורי בית ויגיעו מוכנים למשחק.
ביום רביעי יש להפועל את אחד המשחקים הקריטיים שלה העונה במסגרת האירופית, נגד הפועל חולון בארנה. המשחק הזה כנראה יקבע אם הפועל תהיה בשלב הבא או לא. הפסד כמובן לא בא בחשבון, ויגרום להפועל להיות עם רגל וחצי מחוץ לאירופה. אם אני צריך להמר – ניצחון בארנה ריאלי יותר מאשר נצחון בדרייב אין. דזיקיץ', אני סומך עליך.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר