זיו אריה (צילום: אורן בן חקון)
זיו אריה (צילום: אורן בן חקון)

דעה | שילוב טוב ומנצח

הארכת החוזה לזיו אריה מוצדקת ולא רק בגלל ההצלחה המקצועית, בעיקר כי המאמן מבין את רוח המועדון

פורסם בתאריך: 30.3.23 03:25

בשבוע שעבר התקיימו בחירות בין חברי העמותה של הקבוצה למספר תפקידים: ועד המנהל, חברי ביקורת וכן יושב ראש האסיפה. כמתמודד בפעם הראשונה בבחירות מסוג זה, התרגשתי כאשר פנו אליי כחודש קודם בפנייה להציג מעומדות, ובעיקר לייצג את כלל האוהדים בין חברי עמותה וגם את אלו שאינם. כאשר התקדם יום הבוחר, שמעתי ופגשתי אנשים מכל סוג, כאלו שנראים רחוקים ממני ומהשקפתי ביום יום, אבל מצאנו מכנה משותף שזה אהבה לקבוצה ולטובת המועדון. שמחתי והתרגשתי לדעת שמעל ל- 20 אחוז מחברי העמותה ראו בי כאדם שיכול לייצג אותם בוועד, ובעיקר הזדהו עם קריאתי לדו שיח, ונגד כל אלימות, לדאוג שהיציע יהיה מקום שווה לכולם ובעיקר לדאוג שהקבוצות המצויינות בכל המחלקות יקבלו את המיטב, כדי שימשיכו ויצליחו ביותר. בסופו של דבר, נבחרו ארבעה חברי עמותה לוועד המנהל, אנשים טובים שאני יודע בוודאות שייתנו את כל כולם להצלחת וטובת המועדון, בקשתי אליהם שיהיו הנציגים של כל אוהד ואוהדת גם אם הוא לא חבר עמותה ובעיקר גם אם הוא "לא כמותם", ודי לחכימא.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

השבוע התבשרנו על הארכת החוזה בעונה נוספת למאמן זיו אריה. כאשר בוחנים את דרך עבודתו, ובעיקר את ההתקדמות של הקבוצה, וכן התקדמות השחקנים הצעירים אשר גדלים במועדון, רואים שזיו הולך בדרך הנכונה, ולכן ההחלטה בהארכת החוזה נכונה. שלמה המלך אומר "כמים הפנים לפנים כן לב האדם לאדם", כשם שאדם מסתכל על המראה ורואה את פניו, כך זיו אריה והפועל ירושלים רואים אחד את השני, בשילוב טוב ומנצח, כי מאמן אחר לאו דווקא יוכל להבין את רוח המועדון (בעיקר מבחינת תקציב וקידום שחקני בית) וכן זיו לא נראה שכל מועדון ייתן לו השקט שיש לו כאן.
עלו לאחרונה טענות לגבי הראיונות של זיו אחרי משחקים, ובעיקר למראיינים מסויימים. כאשר נשאלת שאלה קנטרנית או שחוזרת על עצמה פעמיים ושלוש זיו עונה בצורה חדה וקצרה, וכן לפעמים גם כפוגענית כלפיי המראיין/ת. לפני מספר ימים התמנה דובר לקבוצה חברנו עידו אורנשטיין, ובטוח שיהיה יותר כל להדריך את זיו ולומר שלא חייב לענות על כל שאלה, ובמיוחד על שאלות חוזרות ונשנות.
אסיים באיחולי החלמה לבלם הנבחרת נועם מלמוד היקר, אנחנו חיים בעולם של "ריצה" אחרי עבודה, פרנסה הצלחה וכו', ובסוף צריכים את הדבר החשוב ביותר, בריאות. כולנו תפילה לרפואה שלימה, אוהבים אותך נועם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר