מחמיא לאוהדים ולבעלים - טראוויס פטרסון (צילום: שרון בוקוב)
מחמיא לאוהדים ולבעלים - טראוויס פטרסון (צילום: שרון בוקוב)

פטרסון: "הבעלים אורי אלון נהדר, אחד הטובים שהיו לי"

הפורוורד של הפועל בעונה שעברה מחמיא בראיון לפודקאסט "יורוסטפ" לבעלי הפועל וגם לאוהדי הקבוצה: "הטובים שפגשתי בקריירה"

פורסם בתאריך: 2.8.17 16:09

אחרי שחתם לא בריטאס וילנה הליטאית, התראיין השבוע טראוויס פטרסון לפודקאסט "יורוסטפ" של אנתוני גודס (ששיחק בעבר בנס ציונה ובהפועל תל אביב, נ"ש) באתר "יורוהופס", שם הוא התייחס בהרחבה לעונה שלו בהפועל.

"הבעלים אורי אלון הוא נהדר" יורה פטרסון בראיון, "אחד הטובים שהיו לי. הוא צעיר יחסית למישהו שהוא בעלים והוא קרוב לשחקנים".

הפורוורד, שעבר מבחינה אישית עונה די מאכזבת, דיבר כמובן על הזכייה באליפות והחמיא לאוהדי הפועל. "אחרי האליפות, האוהדים עצרו את האוטובוס ועלינו על הגג ושרנו שירים, זה היה מטורף", הוא שחזר. "האוהדים של הפועל הם הטובים שפגשתי בקריירה".

בעלי מצוין - אורי אלון (צילום: ניר-קידר)

בעלי מצוין – אורי אלון (צילום: ניר-קידר)

 

בראיון דיבר פטרסון גם על הליגה הישראלית, על שלל חוקיה, בהם גם שיטת הפיינל פור והחוק הרוסי. "זה לנצח או ללכת הביתה", ציין הפורוורד בהתייחסו לפיינל פור והוסיף: "לפני המשחקים דיברנו על כך שיש לנו הרבה כשרון ושצריך לנצל את זה ולדעת להשתמש בכולם. כששיחקנו ביחד הכישרון שלנו בא לידי ביטוי וההגנה עזרה לנו בכך".

"היו למעשה שתי ליגות נפרדות עבור הקבוצה וגם בשבילי", הוא הוסיף, "ביורוקאפ שיחקתי יותר כי אין חוקים. בליגה הישראלית חייבים לשחק עם שני ישראלים כל הזמן על המגרש, כך שהדרך לאליפות עוברת דרך הישראלים. בליגה היה את ליאור אליהו על העמדה שלי, שהוא אחד הישראלים הטובים בישראל. היה קשה להילחם נגדו על הדקות בגלל החוקים. ברוב המשחקים הוא שיחק 30 דקות ויותר מכך".

גודס, כמעט מיותר לציין, שאל את פטרסון על שיתוף הפעולה עם אמארה סטודמאייר. "אמארה בחור טוב", אמר פטרסון בהתייחסו לסופר סטאר. "הוא היה יכול להגיע בגישה של 'אני כוכב, תני לי את הכדור וזוזו', אבל הוא בא בגישה של להיות חלק מהקבוצה. הוא לא חשב שהוא יותר טוב מכולם כי הוא שיחק באין.בי.איי. הוא כן לקח כמה ימי חופש וצפה בחלק מהאימונים מהצד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר