אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: בית"ר ירושלים)
אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: בית"ר ירושלים)

לא השגתם כרטיס לגמר הגביע? בטדי תתקיים הקרנה על גבי מסכי ענק

ביום שלישי הבא, 23.5, יתקיים משחק הגמר של בית"ר ירושלים מול מכבי נתניה באצטדיון סמי עופר בחיפה. בשל ביקוש עצום לכרטיסים והיצע מוגבל - עיריית ירושלים מציעה לאוהדים אפשרות לצפות במשחק יחדיו בהקרנה על גבי מסכי ענק באצטדיון טדי

פורסם בתאריך: 16.5.23 17:50

הרשתות החברתיות מלאות בשבועיים האחרונים בפוסטים מבקשים, שלא לומר מתחננים, של אוהדי בית"ר ירושלים שמחפשים תחת כל עץ רענן כרטיס למשחק גמר גביע המדינה בכדורגל, שיתקיים ביום שלישי הבא, 23.5, באצטדיון סמי עופר.

מהרגע שבו הבטיחה בית"ר את מקומה בגמר הגביע (מול מכבי נתניה), הסתערו האוהדים על משרדי המועדון בניסיון להבטיח את מקומם במשחק, שבסיומו עשויה בית"ר לחגוג זכייה בגביע אחרי 14 שנים שחונות. אולם ההיצע מוגבל. מוגבל מאוד. כ-12.500 כרטיסים בלבד הוקצו לאוהדי בית"ר (כמו גם לאוהדי מכבי נתניה), כך שרבבות מאוהדי בית"ר נותרו ללא מענה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה במלחה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


 

 

בשל כך, החליטה עיריית ירושלים בשיתוף המועדון לקיים הקרנה חגיגית על גבי מסכי ענק באצטדיון טדי. הכניסה, כמעט מיותר לציין, תהיה חינמית, ואמנם אין כמו הדבר האמיתי – נוכחות ביציע – אבל זו בהחלט אופציה מעניינת ומרעננת, שבה ניתן עדיין לצפות במשחק עם אלפי אוהדים אחרים.

מעיריית ירושלים נמסר כי במהלך ההקרנה תפעיל החברה העירונית אריאל, אשר מנהלת את האצטדיון, את המזנונים לטובת הקהל, ואף תקיים מופעי תאורה שיספקו אווירה מיוחדת. שוב, לא הדבר האמיתי, אבל בהחלט מתקרב. כמו כן, בית"ר ירושלים תעמיד במקום עמדות למכירת מרצ'נדייז של הקבוצה.

המשחק יחל, כידוע, בשעה 20:30 והשערים ייפתחו לטובת האוהדים החל מהשעה 19:00.

"בעקבות הביקוש הגדול ועל מנת לאפשר לכל אוהד, מקטן עד גדול, לצפות במשחק הגמר גביע, עיריית ירושלים תפתח את אצטדיון טדי בחינם לכל מי שירצה להגיע", ציין ראש העיר משה ליאון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר