אלכסנדר דז'יקיץ', מתן אדלסון (צילומים: אורן בן חקון)
אלכסנדר דז'יקיץ', מתן אדלסון (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | למרות ההדחה, זו היתה שנה נהדרת

בתחילת הדרך אף אחד לא הבין איזו קבוצה אלכסנדר דז'יקיץ' בנה, אבל בסוף זו הייתה אחת הקבוצות המרגשות בתולדות המועדון. עכשיו מתן אדלסון צריך לקחת את הקבוצה צעד אחד קדימה ולהמשיך את התהליך

פורסם בתאריך: 8.6.23 17:13

למרות ההדחה בשלב חצי גמר הפלייאוף על ידי הפועל ת"א, זו היתה שנה נהדרת ומופלאה של האדומים.
חווינו המון רגעי אושר, שמחה עם זכיה בגביע בארנה, לעיני הקהל הביתי מול היריבה המיתולוגית מת"א, הגעה לגמר גביע אירופי עם אלפי אוהדים ביציעים, כשהפועל מציגה הגנת ברזל בלתי מתפשרת לאורך כל העונה בניצוחו של המאמן שהוא כבר אגדי – אלכסנדר ז'יקיץ'.
אף אחד לא ציפה שזו תהיה עונה שתיזכר להרבה מאוד שנים. זה התחיל מוזר, עם סגל שלא ברור מה הוא שווה ומאמן סרבי אחד, שרבים לא הבינו מה זה הסגל שבנה, אבל בשורה התחתונה זו קבוצה שסיפקה באמת הרבה רגעי נחת לאוהדים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

העונה לא הסתיימה כפי שציפו, והפועל הגיעה לישורת האחרונה בצורה חורקת, אולי עייפה או טראגית מהגמר האירופי, בדיוק כמו אלכסנדר דז'יקיץ', שמאז מות אימו יצא מפוקס וזה השליך גם על הקבוצה. הפועל של החודש האחרון לא היתה זו שהתרגלנו לראותה במרבית העונה, עוד מהסדרה מול הרצליה ועד להדחה מול האדומים מת"א. לא נורא, סלחנו. לא מדובר בעוד עונה.
עכשיו, כשהבעלות עברה באופן רשמי למתן אדלסון ונגמר עידן אייל חומסקי, אפשר להגיד שהבעלים היוצא השאיר לבעלים הנכנס קרקע יציבה להמשך ההתקדמות של המועדון, המצריכה רק מספר שינויים ותיקונים לא דרמטיים כי יש בסיס טוב.
דז'יקיץ' למזלנו כבר חתום, זאק הנקינס גם כן וגם את ליוואי רנדולף, ספידי סמית' וכמובן את קאדין קארינגטון בטח אם יקבל את האזרחות הישראלית כדאי להשאיר. על שלושת הזרים האחרים (ברנדון בראון, מארקס מייריס, וסים סנדר ונה) אפשר לוותר, כדי לאפשר לכסף של אדלסון לדבר ולהנחית 3-2 זרים איכותיים עם נסיון אירופאי, שיעשו את ההבדל וייקחו את הפועל עוד צעד קדימה. הסגל הישראלי יצטרך גם מספר שינויים: אור קורנליוס, שאומנם סיום את העונה בצורה חלשה, הוא בן טיפוחיו של הגנרל הסרבי וצריך להישאר, כמוהו גם עוז בלייזר. נועם דוברת כנראה שלא יהיה כשיר עד לסוף שנת 2023, מה שאומר שנצטרך להנחית גארד ישראלי בכיר אחר. אני הייתי הולך על איתי מושקוביץ המוכשר מגליל עליון. הקפטן איתי שגב הוא אולי שחקן נשמה חביב שעשה התקדמות קלה, אבל הפך להיות לנטל התקפי ועדיף לנסות ולהחתים במקומו את גבי צ'אצ'אשווילי המוכשר, שעשה עונה לא רעה בגרמניה. גולת הכותרת והמטרה העיקרית של הפועל בקיץ צריכה להיות יובל זוסמן. יש לו נסיון ביורוליג, הוא ישראלי בכיר ומתאים מאוד לקונספציה של דז'יקיץ' ולכן צריך ללבוש אדום בשנה הבאה. ועוד בקשה לי אליך מיסטר דז'יקיץ', אחרי שהבאת אסטוני וליטאי, תנסה להנחית סרבי אמיתי ואיכותי שיביא עימו את הרוח הסרבית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר