אמיר אריאלי, אופק נדיר - כרזת החתמה (צילומים: באדיבות הפועל ירושלים)
אמיר אריאלי, אופק נדיר - כרזת החתמה (צילומים: באדיבות הפועל ירושלים)

דעה | מחסור בזיהוי מומנטום

אחרי עונה נהדרת הייתה ציפייה גדולה לשדרוג משמעותי של הסגל, במקום זאת הוחתמו לרוב שחקנים אנונימיים עם רזומה דל, במקום להחתים שחקנים בכירים יותר שירחיבו את הלבבות האדומים

פורסם בתאריך: 27.7.23 19:42

פתחו יומנים, חממו גרונות וכבסו את החולצות: בשבת זה קורה. עונת 2023/24 תצא לדרך רשמית כשהפועל ירושלים תארח את הפועל תל אביב במסגרת גביע הטוטו. אלא שלצד הגעגועים העזים והכמיהה לכדורגל, מקנן חשש שחזרתה של הפועל לפעילות היא הבשורה המעודדת הכמעט יחידה עבור קהל האוהדים הנאמן שלה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

ולמה? בעיקר כי היתה כאן ציפייה גדולה לשדרוג מערכות משמעותי אחרי ההצלחה הגדולה בעונה החולפת. מקום רביעי הוא לא עניין של מה בכך עבור הפועל, גם אם כל הליגה חלשה. אז בזמן שכולם הללו ואפילו הגדולות גילו עניין בכוכבינו הזורחים, הקודקודים האדומים חייבים היו לזהות את המומנטום ולהעמיד קבוצה חזקה שתוכל לשאוף לכל הפחות לשחזור הרגעים הגדולים שחיממו והרחיבו לבבות אדומים אשתקד.
כידוע, זה לא קרה, והאמת היא שלא ממש ברור מדוע. בזמן שהקבוצות האחרות הכינו שיעורי בית והתחזקו במקומות הנכונים, בהפועל התעקשו שבוע אחר שבוע להלל קהילתיות על חשבון רכש, מהחתמות פומפוזיות בקבוצת הנשים שלא אומרות הרבה לאוהד הכדורגל הממוצע, עבור בחשיפת התוכנית המקצועית החדשה של המועדון בפני חברי העמותה (מה זה אומר בעצם?) וכמובן הצגת מדי הבית והחוץ בשלל תמונות וצבעים עם דוגמנים תוצרת בית והסברים מפורטים על החיבור לירושלים והצגת גשר המיתרים בחזית.
הכל יפה, חשוב ומרשים, אבל אותנו מעניין מי השחקנים שיוכלו להפוך את העונה שבפתח למרגשת ומשמחת ולייצר המשכיות. יסלחו לי החברים אופק נדיר, נדב זמיר ואמיר אריאלי, אבל לליגת העל לא בטוח שזה יספיק. אור רויזמן הרשים אשתקד עם הרבה כדורגל איכותי, אבל לא סייע לקבוצתו לשרוד בליגה, בן אז'ובל לא שיחק כאן תקופה ארוכה ומתן חוזז הוא אמנם שם מבטיח, אבל ספק אם יוכל לסחוב לבדו על הגב את החבורה ההגנתית מלכתחילה של מאמנו.
כאן המקום להזכיר, שנפלאות העונה הקודמת כללו את מכירתם של גוני נאור ואחמד סלמן, לצד הכנסה נאה ולא צפויה תודות לשתי רבבות ירוקות שמילאו את טדי. בקיץ הנוכחי בדשיניו והראל שלום עשו את הדרך לבאר שבע, אפשר לזרוק ניחוש פרוע שלא בחינם, וכמובן יש מי שדואג להזכיר לעיתים תכופות (מדי) את התמיכה המשמעותית והמשודרגת מכיסו של איש העסקים אורי אלון.
היכן כל זה בא לידי ביטוי בסגל השחקנים? לשי אהרון ואורי שרצקי הפתרונים. במצב העניינים הנוכחי, יהיה כמעט עלבון לחשוב העונה במונחים של פלייאוף עליון. ובכל זאת, איחולי עונה מוצלחת לכולנו ויאללה הפועל!

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לב אדום מקטמון

    נמאס מהבכיינות של העאלק פרשנים
    תנו לצוות המקצועי לעבוד. בא לך להחליט לך תהיה מאמן או מנהל מקצועי ועזטב אותנו בשקט

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר