אופיר עמרם (צילום: פרטי)
אופיר עמרם (צילום: פרטי)

עמרם חתם בנורדיה: "זה הרכש הכי משמעותי בליגה א'"

בקבוצת האוהדים מרוצים מקשר הרכש החדש, שגדל בהפועל ושיחק בשנתיים האחרונות במכבי הרצליה: “הוא בכושר מעולה”. בינתיים, יואל סרני מונה למנכ”ל הקבוצה

פורסם בתאריך: 7.8.17 10:35

ההכנות בבית”ר נורדיה לקראת העונה הקרובה בליגה א' עדיין לא הושלמו, אך נראה כי סגל הקבוצה מתחיל לקבל צורה.

קבוצת האוהדים הצהובה, שהחלה כזכור את אימוניה לפני למעלה משבועיים, 'העלתה הילוך' בכל הנוגע לרכש וכבר כעת, כחודש לפתיחת העונה, הסגל כמעט סגור, זאת לאחר החתמתו של הקשר אופיר עמרם ממכבי הרצליה, אקס הפועל, שהצטרף בימים האחרונים.

עמרם, כאמור, גדל בהפועל וברזומה שלו יש גם חצי עונה שבה שיחק בבית"ר בליגת העל. בעונה שעברה הוא כבש במדי מכבי הרצליה שבעה שערים (שישה בליגה ואחד בגביע המדינה) ועונה קודם לכן הוא תרם שמונה שערים והיה בורג משמעותי בקבוצה של אריאל שיימן.

פרט לעמרם החתימה נורדיה השבוע עוד שלושה שחקנים משמעותיים: שחקן הכנף ירין הילל מבית”ר כפר סבא, שכבש בעונה שעברה תשעה שערים בליגה א’ במחוז דרום; הקשר האחורי אורן כהן, ששיחק בהפועל קטמון בעבר, הצטרף לשורות נורדיה; והחלוץ הוותיק אדם מזרחי שהאריך את חוזהו בקבוצה.

המאמן עמית ברבש, כמעט מיותר לציין, מרוצה. “אופיר הוא שחקן שיוסיף לנו המון אבל ברור גם לי וגם לו שהוא בא להיות חלק מקבוצה”, הוא מציין. “אין לי ספק שהוא יהיה משמעותי אצלנו. אני חושב שזה הרכש הכי משמעותי בליגה א’. אנחנו מקבלים אותו רעב להצלחה קבוצתית, הוא נמצא בגיל שנחשב לשיא של שחקן כדורגל. הוא בכושר מעולה ונראה מצוין בעונות האחרונות”.

פרט לאופיר עמרם סגרו עוד שלושה שחקנים. אתם מחפשים חיזוק נוסף?
“יש עד כה 17-16 שחקנים חתומים, וצירפנו את ירין הלל – אבל הוא לא תשע קלאסי אלא יותר שחקן אגף, ולכן אני עדיין מחפש חלוץ איכותי. חוץ מזה יש בסגל כמה שחקנים צעירים ומי שמכיר אותי יודע שאצלי שמות לא משחקים ולגיל אין משמעות. אצלי כולם יכולים לשחק ואני בטוח שיהיו הפתעות”.

באיזה סגנון משחק הקבוצה תשחק השנה?
“אני רוצה להשריש את הסגנון הבית”רי. זה אומר משחק פתוח יותר, מהיר והתקפי. שלא יישמע חלילה כאילו זה מגיע על חשבון הגנה, אבל אני רוצה משחק התקפי יותר בהשוואה לכדורגל ששיחקנו בשנתיים האחרונות”.

אפשר לעדכן את הציפיות לשנה הבאה, לאחר שהסגל כמעט הושלם?
“המטרה שלנו זה להיות בין מקום שביעי לבין הפלייאוף, ואולי נצליח להתגנב לשם. עם הזמן המטרות יכולות להשתנות כמובן לכאן או לכאן, ותוך כדי תנועה נדע יותר לאן אנחנו הולכים. הרבה קבוצות עשו השנה רכש מאוד משמעותי, ויש להן כוונות להתברג בחלק העליון של הטבלה. יש 6-5 קבוצות עם תקציב גבוה משלנו והולכת להיות עונה קשה, אבל אני מקווה שהיא תהיה גם מוצלחת”.

 

יואל סרני (צילום: הדר אלפסי)

יואל סרני (צילום: הדר אלפסי)

 

בעניין אחר. כחלק מחיזוק השדרה הניהולית של המועדון והורדת הנטל מכתפיו של היו”ר איציק אלפסי, מונה השבוע יואל סרני, בן 44, למנכ”ל נורדיה.

בינתיים, בנורדיה מרוצים מאוד מהעובדה שלמועדון ישנם כבר למעלה מ־300 חברי עמותה רשומים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר