אלכסנדר דז'יקיץ', ספידי סמית' (צילומים: אורן בן חקון, הפועל ירושלים - האפליקציה הרשמית
אלכסנדר דז'יקיץ', ספידי סמית' (צילומים: אורן בן חקון, הפועל ירושלים - האפליקציה הרשמית

דעה | דרושה הבנה: יש לכבד את החלטת הזרים

דז'יקיץ' והשחקנים הזרים לא אזרחי המדינה והאוהדים הכועסים צריכים לכבד את הרצון שלהם לא להגיע ולשחק באיזור של מלחמה, לפחות עד שירגעו העניינים | טור דעה

פורסם בתאריך: 5.12.23 16:11

בתחילת השבוע הוציאה הפועל הודעה רשמית שעוררה את זעמם של חלק מהאוהדים – אכלסנדר דז'יקיץ' והשחקנים הזרים לא יגיעו בשלב זה לישראל (לשון ההודעה). חשוב להדגיש כי חלק מהזרים והמאמן בתוכם, כבר הסכימו להגיע לארץ, אבל הפיגוע ביום חמישי טרף את הקלפים.

אני מבין לליבם של האוהדים שרוצים להעמיד קבוצה תחרותית לליגה, אבל אי אפשר שלא להבין את הזרים שנרתעים מלהגיע למדינה שנמצאת במלחמה. מנקודת המבט שלנו, הישראלים, זה לפעמים קצת מוזר, כי ירושלים לא חוטפת טילים, אבל לזרים זה לא נוח להיות באיזור מלחמה, כשיש עליהם לחץ של המשפחות. בסופו של דבר הם לא אזרחי ישראל. הפועל העבירו כבר לפני יותר מחודש את מרכז הפעילות שלה לבלגרד ולמעשה מרכז החיים של הזרים נמצא כרגע בסרביה. תחשבו שהיו מבקשים מכם להגיע לאוקראינה ולשחק שם?

 

 

אפשר לקוות לימים שקטים יותר ושהמלחמה תירגע או תעבור לשלבים אחרים, שבהם יהיה אפשר להגיע לישראל יותר בבטחה ואז אני בטוח שהקואץ' והזרים יצטרפו לישראלים בארץ.

באופן כללי, אני לא אוהב את ההחלטה של המנהלת לחדש את הליגה. התוצאה היא ליגה לא איכותית, מאולתרת שגורמת לחוסר ספורטיביות אצל חלק מהקבוצות ובכללם הפועל ולכן צריך לבטל את הירידות השנה.

בנוגע לסגל השחקנים לליגה, ראשי המועדון צריכים למזער נזקים, לנסות לדחות כמה שניתן את משחקי הליגה בתקווה שבעתיד יהיה אפשר להגיע עם סגל ראוי יותר למשחקים. ומה עד אז? אפשר לחשוב ולנסות לתגבר את קבוצת הליגה במה שאפשר, בחוזים זמניים. אפשרות טובה היא צירופו של יפתח זיו שיכול לעזור גם בליגה המקומית וגם במסגרת האירופית מה שיעניק אורך נשימה לקבוצה בליגה.

האוהדים צריכים להבין את הסיטואציה שנכפתה על הפועל (ועל יתר קבוצות הליגה), אבל בשלב הזה חשוב להתמקד בהצלחה באירופה, כי את הליגה יהיה אפשר לתקן בהמשך. אנחנו בזמן חירום ולא בזמן רגיל.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר