מרתון ירושלים 2023 (צילום: sportphotography)
מרתון ירושלים 2023 (צילום: sportphotography)

הדירקטוריון אישר: הטוטו – נותן החסות הראשית למרתון Winner ירושלים

בפעם ה-13 ברציפות: שיתוף הפעולה בין הטוטו לבין עיריית ירושלים נמשך. מנכ"ל הטוטו מאיר ברדוגו: "העובדה שהשנה יוקדש מרתון 'Winner' ירושלים לאנשי כוחות הביטחון מהווה הזדמנות עבורנו, הטוטו, להוקיר תודה לאנשים אשר עושים לילות כימים כדי להגן על כולנו"

פורסם בתאריך: 22.1.24 10:30

בצל המלחמה וההתחממות גזרת הצפון – מרתון 'Winner' ירושלים הבינלאומי יתקיים השנה כרגיל – ביום שישי, 8.3.2024.

אמש, ראשון, אישר דירקטוריון הטוטו כי גם השנה, בפעם ה-13 ברציפות, הטוטו ייתן את החסות הראשית למרתון, כהמשך לשיתוף הפעולה הארוך עם עיריית ירושלים ועם אירוע הדגל שלה.

מרתון 'Winner' ירושלים ה-13 ייערך השנה בסימן הוקרה לצה"ל, כוחות הביטחון וההצלה. כשהמטרה היא הגברת החוסן החברתי בצל המלחמה הנמשכת בדרום הארץ ובצפונה. בהתאם לכך – ההרשמה למרתון ירושלים תהיה ללא עלות לחיילי וחיילות צה"ל, כוחות הבטחון וההצלה, כולל אנשי המילואים ששירתו ומשרתים במלחמת 'חרבות ברזל'. בנוסף, נשות וילדי משרתי המילואים, ששירתו או משרתים במלחמת 'חרבות ברזל' יזכו להנחה של 50 אחוז בדמי ההרשמה.

 

 

יצוין כי בטוטו מתכוונים, למרות המצב הביטחוני, להרחיב השנה עוד יותר את שיתוף הפעולה עם הרשויות המקומיות במתן חסות למירוצים עממיים, גדולה וקטנים.


שבתאי צור, משה ליאון, מאיר ברדוגו (צילום: הטוטו)

שבתאי צור, משה ליאון, מאיר ברדוגו (צילום: הטוטו)


"הטוטו גאה להיות נותן החסות של מרתון 'Winner' ירושלים בפעם ה-13, כחלק משיתוף הפעולה הארוך והמוצלח עם עיריית ירושלים, אומר יו"ר הטוטו שבתאי צור. "בימים כה מורכבים אשר עוברים על מדינת ישראל, לספורט ההישגי והעממי יש חשיבות גדולה לחוסן הלאומי. ספורט הוא חלק משיגרה, סמן לחיים "רגילים", ומביא עימו סל ערכים שלם שהטוטו שואף לקדם. אנו שמחים על בחירתה של עיריית ירושלים לקיים את המרתון כרגיל וקוראים לירושלמים, ולישראלים כולם, להגיע לעיר הבירה, לרוץ, לצפות, וליהנות מחוויה ספורטיבית איכותית ומרגשת".

מנכ"ל הטוטו מאיר ברדוגו (גילוי נאות – בעבר עורך ב"כל העיר"): "העובדה שהשנה יוקדש מרתון ווינר ירושלים לכוחות הביטחון מהווה הזדמנות גם עבורנו בטוטו להוקיר תודה לאנשים אשר עושים לילות כימים כדי להגן על כולנו, ומהווה הזדמנות לחובבי הריצה ולאוהדי המרתון מכל הארץ לקחת חלק באירוע עוצמתי, איכותי וחברתי, על רקע הנופים הייחודיים של ירושלים. השנה, מלבד היותו אירוע הספורט העממי הגדול שנערך בישראל מאז ה-7/10, הוא גם מהווה מפגן תמיכה והזדהות ענק עם ישראל ועם חיילי צה"ל. אנו מצפים לראות רבבות רצות ורצים על המסלול המרהיב ביותר בעולם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר