סטריט-גול ירושלים לפני מספר שנים (צילום: ארנון בוסאני)
סטריט-גול ירושלים לפני מספר שנים (צילום: ארנון בוסאני)

תמיד חלמתם לשחק בטדי? זו ההזדמנות שלכם

סטריט-גול ירושלים 2024 יוצא לדרך, בפורמט הרגיל - 3*3 על הדשא באצטדיון טדי. הטורניר יתקיים בסוף החודש, אך ההרשמה מסתיימת ממש לאחר יום העצמאות. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 9.5.24 20:18

בסוף חודש מאי, בין ה-30.5-28.5 (ימים שלישי עד חמישי, בין השעות 22:00-16:00) יארח אצטדיון טדי את טורניר סטריט-גול ירושלים המסורתי.
כמדי שנה, מדובר על יוזמה של עיריית ירושלים ואגף הספורט העירוני, כשעל ההפקה אמונה החברה העירונית אריאל. ההרשמה לטורניר נמצאת בעיצומה, והיא תסתיים לאחר יום העצמאות – ביום רביעי, ה-15.5.

סטריט-גול ירושלים הינו הטורניר הראשון מסוגו בארץ, כשלראשונה הוא התקיים לפני כמעט עשור. כעת, לאחר הפוגה קצרה, חוזר הטורניר ולחובבי הכדורגל – ילדים, בני נוער ובוגרים – יש הזדמנות מצוינת להגשים חלום ולעלות על כר הדשא של אצטדיון טדי כשחקנים מן המניין. יצוין כי הטורניר מיועד לקבוצות גברים ונשים בגילאי 10 עד 70.

במהלך שלושת ימי התחרויות, יהפוך טדי לאתר קט-רגל מרכזי בו יוצבו 8 מגרשים קטנים ומגרש מרכזי אחד עם שערים בגודל של מטר על מטר. בנוסף למשחקי הטורניר, יתקיימו במגרשים גם משחקי ראווה, טורניר צה"ל, טורניר תקשורת, תחרויות כדור מגוונות כדוגמת תחרות הקפצות כדור, בעיטות למטרות בשער ועוד.


איצטדיון טדי (צילום: ארנון בוסאני)

איצטדיון טדי (צילום: ארנון בוסאני)


 

 

בסטריט-גול צפויים להשתתף השנה כ-150 קבוצות, כאשר כל קבוצה תורכב מארבעה שחקנים – שלושה ישחקו על המגרש ללא שוער בכל רגע נתון, ועוד שחקן מחליף.

הטורניר יחל בשיטת ליגה בבתים מוקדמים ולאחר מכן המנצחים יעלו לשלבי ההכרעה שיהיו בשיטת נוק-אאוט עד למשחקי הגמר. המשחקים ינוהלו בהתאם לחוקי שכונה. המנצחים בטורניר יזכו בפרסים יקרי ערך.

ההרשמה לסטריט-גול הינה דרך אתר העירייה. מספר המקומות מוגבל.

"סטריט-גול ירושלים חוזר לבירת הספורט לאחר הפסקה של מספר שנים ומעניק לחובבי הכדורגל הזדמנות חד-פעמית לשחק על הדשא באצטדיון טדי, אצטדיון הכדורגל הגדול בישראל", אומר ראש העיר משה ליאון, שמוסיף: "הסטריט-גול מהווה נדבך נוסף בתנופת הספורט שחווה ירושלים ובקידום הספורט העממי והתחרותי ברחבי העיר, לרווחת התושבים. צפויה לנו חגיגית כדורגל אמיתית וחווית ספורט מיוחדת לכל המשפחה. אני מזמין את כולם לבוא ולקחת חלק בסטריט-גול ירושלים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר