ניצחון ראשון בטדי - שחקני בית"ר ירושלים (צילום: ליאת אבשלומי)
(צילום: ליאת אבשלומי)

"מקווים לחזור מהפגרה בדיוק כמו שיצאנו אליה"

בבית"ר מוכנים למשחק נגד מכבי פתח תקוה (שני, 21:00). בינתיים, אבישי כהן שהושאל עד לסיום העונה אומר: "מאכזב שלא נתנו לי הזדמנות"

פורסם בתאריך: 6.9.17 23:13

לאחר פגרת הנבחרת, תשוב בית"ר ביום שני הקרוב, 11.9, לאצטדיון המושבה, הפעם למשחק חוץ נגד מכבי פתח תקוה (21:00), עם מטרה אחת ברורה – לשמור על המקום הראשון.

"אנחנו מקווים לחזור לפגרה כמו שיצאנו אליה", אומר גורם בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר" ומוסיף: "השחקנים התרעננו. בנינו את עצמנו כל השבוע כדי להגיע מוכנים למשחק ביום שני".

על פי האימונים שנערכו השבוע, עושה רושם שהמאמן גיל לבנדה והיועץ אלי כהן מתכננים שינוי אחד בהרכב: חן עזרא, שסבל מפציעה בצלעות ועלה לשחק רק בדקה ה־85 נגד מ.ס. אשדוד, יחזור להרכב הראשון במקום ז'אורז'יניו או יוסי בניון. בחוליית ההגנה עשוי אריק סאבו להמשיך בעמדת המגן הימני, למרות החתמתו של שחקן הכלבו ההגנתי שון גולדברג, שיכול לשחק כמגן שמאלי, מגן ימני ובלם.

עובדה שבבית"ר לא מתעלמים ממנה היא הבחירה במשחק הקבוצה נגד המלאבסים כמשחק המרכזי של המחזור. "ברור שהמשחק שלנו יהיה המשחק המרכזי, אנחנו הקבוצה הכי אטרקטיבית בליגה", מציין גורם בבית"ר. "איזה משחקים אחרים כבר יש? לא מכבי חיפה, לא מכבי תל אביב ולא הפועל באר שבע אטרקטיביות כמונו".


חוזר להרגב - חן עזרא (צילום: אורן בן-חקון)

חוזר להרגב – חן עזרא (צילום: אורן בן-חקון)


כך או כך, בבית וגן יודעים שלא מצפה להם משוכה קלה. שחקן בקבוצה מתייחס למפגש נגד המלאבסים ואומר: "מכבי פתח תקוה איבדה הרבה שחקנים, אך היא עדיין קבוצה מצוינת. לידור כהן, מנור סולומון המוכשר, לירוי צעירי ואורי מגבו הם שחקנים טובים. עם זאת, אנחנו רוצים לשמור על המומנטום, מה גם שהמשחק במושבה הוא כמו משחק בית שלנו. אני בטוח שיבואו הרבה אוהדים, במיוחד לאור היכולת שלנו. זה נותן אווירה אחרת".

יש לציין שבעונה שעברה איבדה בית"ר נקודות רבות לאחר שחזרה מפגרת הנבחרות, ובבית וגן מודעים לכך. "ערכנו משחק אימון נגד ראשון לציון ביום רביעי האחרון, בשביל לחזור לקצב משחק", אומר שחקן נוסף בקבוצה. "לא קל לחזור אחרי פגרה של כמה ימים ולהציג את אותה היכולת שהצגנו לפני כן, אבל אנחנו קבוצה מספיק טובה וחזקה כדי לבוא בצורה הכי טובה שיש לקראת המשחק".

בעניין אחר. בעקבות הגעתו של גולדברג החליט המגן/קשר אבישי כהן לצאת לעונת השאלה בבית"ר תל אביב/רמלה מהליגה הלאומית.

כהן: "החלטתי ללכת לשחק בלי יותר מדי רעש, רציתי את השקט שלי כדי להצליח. ישבתי על הספסל יותר מדי. זו ההזדמנות שלי לחזור לעניינים, זה המבחן שלי. מאוד אכזב אותי שלא נתנו לי את ההזדמנות, אבל אין מה לעשות. אני מקווה לחזור טוב יותר ובשל יותר בעונה הבאה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר