ג'יבראיל קדאייב, אלי כהן, זאור סדאייב (צילומים: AFP, ארנון בוסאני, שרון בוקוב)
ג'יבראיל קדאייב, אלי כהן, זאור סדאייב (צילומים: AFP, ארנון בוסאני, שרון בוקוב)

"זו בושה שמקללים את אלי כהן בגלל אירוע שקרה לפני ארבע שנים"

בארגון האוהדים 'שער האריות' מגנים את הבודדים שגידפו את היועץ המקצועי החדש ודרשו התנצלות על חלקו בעונת הצ'צ'נים. מנגד, בלה פמיליה אומרים: "לא נפעל נגדו אבל אנחנו נגד המינוי"

פורסם בתאריך: 4.9.17 13:41

קבלת פנים לא מלבבת במיוחד המתינה אתמול (ראשון, 3.9) לאלי כהן בבית וגן, כשעשרה אוהדי הקבוצה הגיעו למתחם האימונים, גידפו את היועץ המקצועי החדש של בית"ר וצעקו לעברו: "לא נשכח את מקרה הצ'צ'נים", והוסיפו: "אם לא תתנצל, תהיה לך בעיה".

הרקע, אם הספקתם לשכוח, היא עונתו האחרונה של כהן כמאמן בית"ר, אז בשנת 2013 הצניח ארקדי גאידמק לבית"ר שני שחקני רכש צ'צ'נים ממוצא מוסלמי – ג'יבראיל קדאייב וזאור סדאייב, במהלך שעורר את זעמם של הקיצונים באוהדי בית"ר.

זאור סדאייב וג'יבראיל קדאייב (צילום: AFP)

זאור סדאייב וג'יבראיל קדאייב (צילום: AFP)

כזכור, באותם ימים סוערים הגיעו אוהדים מדי יום למתחם האימונים של בית"ר, קיללו את השחקנים, את הבעלים גאידמק, את היו"ר איציק קורנפיין ואת המאמן כהן, ושניים מהם אף הגדילו לעשות והציתו את חדר ההיסטוריה של המועדון. בהמשך הניפו האוהדים שלטים דוגמת "בית"ר טהורה לעד" ואף נטשו את היציעים בטדי לאחר שער שכבש אחד מהשחקנים הצ'צ'נים כאקט מחאה.

אלי כהן (צילום: ארנון בוסאני)

אלי כהן (צילום: ארנון בוסאני)

 

מאז עברו שנים לא מעטות , ולמרות שבתחילת העונה הבטיחו כלל אוהדי הקבוצה להפסיק את האלימות והגזענות ביציעים בשל חזרתו של אלי אוחנה למועדון, נראה שמינוי המחודש של כהן עורר את זעמם של אחדים מאותם אהדים.

"בגדול אנחנו נגד החזרה של אלי כהן", מציין גורם בארגון האוהדים לה פמיליה ומוסיף: "מבחינתנו, כל מי שהיה באותה עונה לא יכול להיות בבית"ר. אנחנו כארגון לא מצפים שהוא יתנצל ואנחנו גם לא נפעל נגדו אבל אנחנו נגד המינוי הזה".

מנגד, מרבית האוהדים בעד המינוי של כהן ובאופן כללי נגד הקיצוניות של אותם בודדים שקיללו את כהן. עו"ד אריאל גבאי, יו"ר עמותת האוהדים ואחד מראשי ארגון האוהדים 'שער האריות', מציין בנחרצות כי "אנחנו מקבלים כל החלטה מקצועית של הקבוצה ללא סייג. אלי כהן הוא איש מקצוע מובהק. מה שהוא שכח בכדורגל גיל לבנדה ואלי אוחנה לא יודעים. אנחנו מברכים על המינוי ומקווים מאוד שהוא יצליח".

גבאי גם תוקף את אותם בודדים שגידפו את המאמן ואומר: "זו בושה וחרפה שאוהדים מגיעים לאימון ומקללים איש מקצוע בגלל ארוע שקרה לפני ארבע שנים, אירוע שאלי כהן בכלל לא היה קשור אליו. זה עוד נדבך בניסיון של האנשים האלה להכתיב את האג'נדה ואת סדר היום בבית"ר. אני שמח מאוד שההחלטות שמתקבלות על רקע מקצועי בלבד מבלי לייחס חשיבות לאנשים כאלה ואחרים".

מעבר לדבריו הנחרצים של גבאי, ל"ספורט כל העיר" נודע כי בימים הקרובים צפויים להגיע אוהדים למתחם האימונים בבית וגן כדי להביע את תמיכתם בכהן ואף להעניק לו פרחים, וזאת, לדבריהם, במטרה להביע את תמיכתם בו ולהתנער מאותם אוהדים קיצוניים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אילן

    תלכו לעזאזל כבר תעזבו את הקבוצה שלנו הרסתם כל חלקה טובה . לא רוצים אתכם כאוהדים שלנו. נסתדר לבד

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר