יילך עם הלב? עידן ורד (צילום ניר קידר)
יילך עם הלב? עידן ורד (צילום ניר קידר)

"עידן ורד בכושר מצוין, הוא לא מפסיק להדהים"

אחרי הצמד נגד הפועל חיפה, בבית"ר יודעים מיהו המנהיג החדש, ומסמנים את היעד הבא: "הוא חייב להיות בנבחרת"

פורסם בתאריך: 20.9.17 08:51

איזו עונה עברה על עידן ורד בשנה החולפת: חזרה מתוקה לבית וגן, העפלה היסטורית עם בית"ר לפלייאוף הליגה האירופית, העפלה לחצי גמר גביע המדינה לראשונה זה שמונה שנים, הבטחת המקום השלישי בליגה וחתונה עם בחירת ליבו, מאי.

מעבר להצלחה הקבוצתית ולהתקדמות בחיים האישיים, זכה עידן ורד להצלחה אישית בעונה שעברה, והיה אחד הברומטרים של בית"ר. הוא רשם 45 הופעות בכל המסגרות (פרט לגביע הטוטו), שבהן הבקיע 13 שערים ורשם לזכותו גם חמישה בישולים.

אבל כאן הוא לא עצר: ה'דינמו ורד' של עונת 2018-2017 השתדרג והפך למנוע הראשי בספינה הצהובה, תוך שהוא סוחף את בית"ר לתצוגות שמזכירות את שנות ה־90 העליזות.

 

המספרים עד כה מראים בוודאות שזוהי פתיחת העונה הטובה ביותר של ורד בשנים האחרונות, וזאת למרות שלל ההחמצות של הקשר במשחק הראשון נגד באטב פלובדיב. ורד, שספג אז ביקורת חריפה, הראה חוסן מנטאלי, השאיר את ההחמצות ואת ההדחה הכואבת בצד, ופתח בסערה את ליגת העל.

עידן ורד (צילום ניר קידר)

עידן ורד (צילום ניר קידר)

המספרים שלו פשוט מדהימים: בארבעת המשחקים הראשונים של העונה הוא כבר עומד על מאזן של שלושה שערי ליגה ועוד חמישה בישולים, כשאליהם אפשר להוסיף גם שער ועוד שני בישולים במשחקי מוקדמות הליגה האירופית. בהחלט מספרים מרשימים עבור קשר כנף.

במשחק במוצאי השבת נגד הפועל חיפה, הוכיח ורד שהוא נמצא בכושר הטוב ביותר בליגה. הוא נראה בכל עמדה על המגרש, ולא בכדי הצליח להבקיע שני שערים. אנשי המועדון, והקהל כמובן, מרעיפים עליו אהבה גדולה.

"עידן צריך לגעת יותר בכדור", אומר גורם בבית וגן בשיחה עם 'ספורט כל העיר' ומצהיר: "הוא בכושר מדהים, הוא הרג את השחקנים של חיפה. הוא זריז והוא גולר, יש לו טכניקה עילאית והוא מבטל את הקו של שחקני ההגנה לבד".

למרות היכולת המעולה שמפגין ורד, הוא לא זומן משום מה למשחקי הנבחרת האחרונים נגד איטליה ומקדוניה, ובבית וגן יודעים טוב מאוד מי צריך להיות מוזמן בוודאות למשחק נגד ספרד בחודש הבא: "עידן ראוי להיות מוזמן נגד ספרד. אני חושב שזה מגיע לו, לאור היכולת שהוא נמצא בה", טוען גורם נוסף במועדון. "מתוך 12 השערים שהקבוצה כבשה העונה, עידן מעורב בעשרה. הוא בכושר הכי טוב בארץ".

מעבר ליכולת האישית על כר הדשא, אותו גורם מחמיא לקשר המעולה גם על האופי שלו: "עידן הוא מנהיג. הוא מחובר למועדון, הוא שחקן בית לכל דבר. יש לו חוזה עד סוף העונה, אך אין לי ספק שהוא ימשיך איתנו גם בעונה הבאה".

עידן ורד (צילום ניר קידר)

עידן ורד (צילום ניר קידר)

מי שנהנים מאוד לשחק עם ורד הם, כמובן, חבריו לקבוצה, שלא מפסיקים לפרגן לשחקן הכי חם בליגה: "עידן נראה טוב מאוד, הוא בכושר מצוין, אולי הכי טוב בקריירה שלו, ולא מפסיק להדהים. אני מאמין שהוא יוזמן עכשיו נגד ספרד, הוא חייב להיות שם", טוען שחקן בקבוצה.

שחקן אחר מציין ש"עידן נותן הרבה, מלבד בישולים ושערים שזה דבר הכרחי. הוא עובד, הוא מניע כדור, הוא מצטרף להתקפה. ברגע שנותנים לשחקן כמו עידן, עם האיכויות שלו, את הביטחון ואת השקט, הוא בא לידי ביטוי ולוקח על עצמו הרבה אחריות. הוא סוחב את הקבוצה ברגעים קשים, גם כשלא הולך".

שחקן שלישי מוסיף ואומר: "אני מקווה שעידן יוכל לקחת את הקבוצה למקומות גבוהים יותר מהעונה שעברה. אבל אנחנו רק בתחילת העונה, ואני אף פעם לא אוהב לדבר על ההמשך. אנחנו מדברים ממשחק למשחק ולא צריך לרוץ יותר מדי קדימה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר